Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sommerfugle
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 01-09-05 22:13

http://bo.joergensen3.person.emu.dk/sommerfuglejagt/index.htm

Canon 300D m. Canon 100 mm macro og et stk mellemring, 550EX Flash - 1/200
og blænde 11

Mvh. Bo

Fra : Morten Mortensen

Dato : 01-09-05 22:22

"Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> wrote in message
> http://bo.joergensen3.person.emu.dk/sommerfuglejagt/index.htm
>
> Canon 300D m. Canon 100 mm macro og et stk mellemring, 550EX Flash - 1/200
> og blænde 11
>
> Mvh. Bo

Hej Bo

Nogle rigtigt flotte billeder du har fået skudt der. Jeg kunne dog godt lige
bruge et sekundt eller to mere på hver billede inden det skifter også selv
om der er så mange, for man når ikke rigtigt at se dem, når der nu er så
mange fine detaljer og nærbilleder, så der rigtigt er noget at kigge på.

Hvad har du brugt af udstyr for at komme så tæt på?

Mvh.

Morten

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 02-09-05 16:16

"Morten Mortensen" <mam@INGENSPAMdebedste.dk> skrev i en meddelelse
[KLIP]
> Hvad har du brugt af udstyr for at komme så tæt på?
>
> Mvh.
>
> Morten
+++++++++++++++++++++

Det skriver han lige nede under linket

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"

Fra : Morten Mortensen

Dato : 02-09-05 17:08

"Jørgen Nielsen" <longhorn_1969@hotmailNOMORESPAM.com> wrote in message

> "Morten Mortensen" <mam@INGENSPAMdebedste.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Tak for det. Er man ikke blind på øjnene, kan man vist hurtigt blive det,
for det havde jeg ikke lige set.

Mvh.

Morten

Fra : ksk

Dato : 02-09-05 19:13

> for det havde jeg ikke lige set.
>
> Mvh.
>
> Morten
ditto lol
inter under vi ha svært ved at stille skarp
KsK

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 03-09-05 16:59

"Morten Mortensen" <mam@INGENSPAMdebedste.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for det. Er man ikke blind på øjnene, kan man vist hurtigt blive det,
> for det havde jeg ikke lige set.

Kender det godt

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-09-05 22:37

"Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> skrev i en meddelelse

> http://bo.joergensen3.person.emu.dk/sommerfuglejagt/index.htm

Smadderflot og gennemført.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 8/30/05)

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 01-09-05 23:04

> [...]
> http://bo.joergensen3.person.emu.dk/sommerfuglejagt/index.htm
>
> Canon 300D m. Canon 100 mm macro og et stk mellemring, 550EX Flash - 1/200

En rigtig lækker serie du har fået her, Bo, og jeg kan godt lide den måde du
præsenterer billederne på. Næsten som at se et diasshow i gamle dage Det
var sgu hyggeligt (når blot der ikke var for mange kedelige billeder,
hvilket ikke er tilfældet her ).

MVH
Thomas

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 01-09-05 23:19

Bo Jørgensen wrote:

> http://bo.joergensen3.person.emu.dk/sommerfuglejagt/index.htm
>
> Canon 300D m. Canon 100 mm macro og et stk mellemring, 550EX Flash - 1/200
> og blænde 11

Dine billeder af sommerfugle er lidt en blandet landhandel, der er
enkelte som er meget gode, men der er også mange, hvor du har valgt
nogle uhensigsmæssige optagevinkeler, så motivet påvirkes uheldigt
af den begrænsede dybdeskarphed.

hvis du er til sommerfugle, så kan du tage et kik på flg. site:
http://imaginebutterflies.dk

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jakob

Dato : 01-09-05 23:38

In article <43177E42.2070902@niels-ebbesen.net>, info@niels-ebbesen.net
says...

> hvis du er til sommerfugle, så kan du tage et kik på flg. site:
> http://imaginebutterflies.dk

Altså de fleste på den side er da røvkedelige iforhold til dem der
bliver præsenteret her. Det er jo nærmest bare registreringer af hele
dyr.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jakob

Dato : 01-09-05 23:36

In article <43176ec5$0$163$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, bo@pc.dk
says...
> http://bo.joergensen3.person.emu.dk/sommerfuglejagt/index.htm
>
> Canon 300D m. Canon 100 mm macro og et stk mellemring, 550EX Flash - 1/200
> og blænde 11

Der er nogle rigtigt fede imellem men det galleri er sguda pis..
irreterende. Det er jo umuligt at kommentere på dem når det bare kører
derudaf uden nogen mulighed for at bladre selv.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : munk

Dato : 01-09-05 23:38

Bortset fra det første billede - en superflot serie, også hvor dof
umiddelbart virker uheldig, vinder billederne ved nærmere eftersyn. Stort
baghjul til NRE´s link.....

munk
www.grafiks.dk

Fra : Morten Wartou

Dato : 02-09-05 06:18

> [...]
> http://bo.joergensen3.person.emu.dk/sommerfuglejagt/index.htm
>
> Canon 300D m. Canon 100 mm macro og et stk mellemring, 550EX Flash - 1/200

Jeg synes der er rigtigt gode billeder imellem, mange frække beskæringer som
virker godt. Gallerisoftwaren er tæt på at være ekstremt irriterende, men
falder nok bare ind under kategorien meget irriterende.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 02-09-05 06:57

> Jeg synes der er rigtigt gode billeder imellem, mange frække beskæringer
> som virker godt. Gallerisoftwaren er tæt på at være ekstremt irriterende,
> men falder nok bare ind under kategorien meget irriterende.

Tak for ros/ris
Slideshow, jeg kan nu godt lide det. Men denne her synes jeg også godt om:
http://bo.joergensen3.person.emu.dk/sommerfuglejagt2/index.htm

Mvh. Bo