Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
ødelagt dato
Fra : bj

Dato : 31-08-05 19:51

Hej

jeg har været ude for, at mit hukommelseskort i min Canon viser, at "data
ødelagt", men hvis jeg så sletter nogle billeder forsvinder dette.

hvad kan det skyldes?

tak

bj

Fra : emj

Dato : 31-08-05 21:36

bj skrev:

>jeg har været ude for, at mit hukommelseskort i min Canon viser, at "data
>ødelagt", men hvis jeg så sletter nogle billeder forsvinder dette.
>
>hvad kan det skyldes?

Man skal aldrig overfylde sine kort. Har du mon gjort det?

Hilsen emj

Fra : bj

Dato : 31-08-05 22:19

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Man skal aldrig overfylde sine kort. Har du mon gjort det?
>
> Hilsen emj

Hej

Det vil jeg absolut ikke afvise....kameraet virker fint igen så midt bud er
at du har ret.

Det vil jeg være opmærksom på i fremtiden

tak for svaret

bj

Fra : Henrik Boegh

Dato : 10-10-05 04:23

On Wednesday 31 August 2005 22:35, emj wrote in dk.fritid.foto:

[...]

> Man skal aldrig overfylde sine kort. Har du mon gjort det?

Hvordan gør man lige det?

Jeg har lige forsøgt med min kortlæser (PQI-bandit) og med alle mine tre
digitalkameraer.
Ingen af dem tillader mig at overfylde mit kort, men nægter simpelthen at
enten skrive data til kortet eller lade mig tage billeder hvis der ikke er
mere plads på kortet.

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Boegh || http://lagengymnastik.dk/

"No. But then again; i could be lying..."
-- James Marsters as Spike in 'Buffy the Vampire Slayer'

Fra : Simon Nielsen

Dato : 31-08-05 22:27

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> wrote in message
> Hej
>
> jeg har været ude for, at mit hukommelseskort i min Canon viser, at "data
> ødelagt", men hvis jeg så sletter nogle billeder forsvinder dette.
>
> hvad kan det skyldes?

Canon fejl. Det har jeg også prøvet ved mit gamle A40. Men aldrig med mit
Nikon

Mvh
Simon

Fra : dunk4ever.dk

Dato : 01-09-05 17:44

"Simon Nielsen" <newz@siho.dk> skrev i en meddelelse

> "bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> wrote in message

> Canon fejl. Det har jeg også prøvet ved mit gamle A40. Men aldrig med mit
> [...]

Ahhh Simon det vil jeg nok sige du må LANGT ud på Landt med... Er aldrig
sket for mig!
Og jeg skyder til der ikke er mere plad på min kort... MEN bruge kun
SCANDISK---
Har aldrig hørt om problemt med scandisk ??
Mvh Lasse