Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotomappe til A3?
Fra : Per

Dato : 30-08-05 15:12

Kan man egentlig købbe fotomapper/portfolio til 30x40/30x45?

Fra : Michael Bothager

Dato : 30-08-05 15:27

Per <no@tak.dk> skrev:
>Kan man egentlig købbe fotomapper/portfolio til 30x40/30x45?

Se her: http://www.reuels.com/reuels/page146.html

Udfordringen bliver så at finde en forhandler herhjemme hvis man ikke
vil handle over nettet. Tegnecenteret i København har bl.a. Prat.

Vh
Michael

Fra : Jan Bøgh

Dato : 30-08-05 15:45

Per wrote:
> Kan man egentlig købbe fotomapper/portfolio til 30x40/30x45?

Prøv en af de forretninger, der handler med produkter til kunstnere. Jeg har
set nogle mapper, der minder om gammeldags fotoalbums - dvs. med lidt stive
sider og så noget, der ligner pergamentpapir immelm siderne. Det må være
muligt at montere fotos deri. Og de kunne fås meget store - jeg ville
umiddelbart sige omkring str. A0.

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Peter Holm

Dato : 30-08-05 16:19

Per wrote:
> Kan man egentlig købbe fotomapper/portfolio til 30x40/30x45?

Verdens flotteste portfolios:
http://www.houseofportfolios.com/

Peter Holm
www.peterholmfoto.dk

Fra : Peer K

Dato : 31-08-05 10:38

Per wrote:

> Kan man egentlig købbe fotomapper/portfolio til 30x40/30x45?

Linket som Peter Holm sendte. Alternativt kan du bruge samme metode som
mig - jeg købte en bog med kraftig sort A3 karton med spiralryg. Der
limer jeg mine fotos ind i (med en 3M spraylim, der gør, at de kan
flyttes igen). Jeg købte min hos Arkitektskolen i Århus.

--
Peer K
http://klercke.dk