Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Kritik ønskes
Fra : Brizz

Dato : 29-08-05 16:29

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=175237

er fra en helikopter tur Fra Thule Air Base og rundt om området til bla
Pituffik gltcheren.
De kan ses i lidt større format på min hp.

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Morten Wartou

Dato : 29-08-05 16:06

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=175237
>
> er fra en helikopter tur Fra Thule Air Base og rundt om området til bla
> Pituffik gltcheren.
> De kan ses i lidt større format på min hp.

Det er da ikke så ringe (det er faktisk ret flot endda, vil jeg gerne
tillade mig at synes) - men det har godt af noget kontrastbehandling. En USM
på 40-100-0 for en kraftig kontrastforøgelse synes jeg gør underværker på
det. Lidt alm. USM til at øge skarpheden gør sig også godt.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Jakob

Dato : 29-08-05 16:29

In article <43131be0$0$18645$14726298@news.sunsite.dk>,
rendmig@iroven.dk says...
> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=175237
>
> er fra en helikopter tur Fra Thule Air Base og rundt om området til bla
> Pituffik gltcheren.
> De kan ses i lidt større format på min hp.

Hvorfor linker du ikke bare direkte til dit eget galleri når du har
billederne der alligevel, fotokritik giver nogen gange anledning til
problemer :0)

--
Venlig hilsen

Jakob