Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
SONY DSC-W5 - er det et godt kamera ?
Fra : Soren Hedeby Sorense~

Dato : 28-08-05 14:55

Overvejer ovennævnte kamera. Er der nogen der har erfaring med det
her, som de vil dele ? Jeg er især interesseret i om det fotograferer,
når man trykker på knappen og ikke flere sekunder efter.

mvh

Søren H. Sørensen, Viborg
(slet FJERN fra min e-mail adresse)

Fra : [HCS] 4000

Dato : 28-08-05 15:40

Der er ingen ventetid - det reagerer meget hurtigt både i opstart og ved
fotografering.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : Jakob

Dato : 28-08-05 16:19

In article <keg3h19bfc8mppr2etje5m1n0m49npsiio@4ax.com>,
shedebys@FJERNworldonline.dk says...
> Overvejer ovennævnte kamera. Er der nogen der har erfaring med det
> her, som de vil dele ? Jeg er især interesseret i om det fotograferer,
> når man trykker på knappen og ikke flere sekunder efter.

Min far har det kamera i den gamle version (der er vist kun
designforskelle) og han er MEGET tilfreds. Det starter hurtigt op og
reagerer absolut hurtigt for et kompaktkamera. Han er vældig glad for
den store skærm og den generelt gode billedkvalitet.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Soren Hedeby Sorense~

Dato : 30-08-05 19:05

Soren Hedeby Sorensen <shedebys@FJERNworldonline.dk> wrote:

> [...]
>her, som de vil dele ? Jeg er især interesseret i om det fotograferer,
>når man trykker på knappen og ikke flere sekunder efter.

Tak for svarene