Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
snapshot
Fra : Gert Medom

Dato : 28-08-05 08:46

Hej Gruppe.

Jeg blev for 3 uger siden "forledt" til at købe et vandtæt kamera, hvilket
efterfølgende har vist sig at være en god investering. Et billede som det
følgende ville jeg ikke have overvejet at tage med et konventionelt
kamera.

Det er et snapshot. Alt hvad fotografen gjorde var at gå ned i knæ og
sigte
svagt nedad. Efterfølgende har jeg resized billedet, tilført lidt lys og
skarphed.

Jeg synes selv det er et sjovt billede med en utraditionel vinkling, men
det
er ikke "fotokunst" el. lign.

http://www.megapixel.dk/vis/billede/357141/3//regn_3.jpg

/ Gert

Fra : Michael Bothager

Dato : 28-08-05 09:31

Gert Medom <Gert.medom@stofanet.dk> skrev:
>Hej Gruppe.

<snip>
>Det er et snapshot. Alt hvad
>fotografen gjorde var at gå ned i knæ og
> [...]

Hej Gert

God ide, og næste gang sætter du den lige i hjørnet. Jeg ville rigtig
gerne have deres føder med, specielt hvor en af fødderne er lige over
jorden, så der er luft imellem skoen og jroden.

Mht. til den tekniske behandling, så er det lidt for kontrastløst og
lidt for magenta. Jeg har lavet en version som du kan se her:
http://michaelbothager.dk/da/357141-bothager.jpg. Bare sig til når
jeg
skal slette den igen.

Vh
Michael

www.michaelbothager.dk

Fra : Gert Medom

Dato : 28-08-05 10:14

"Michael Bothager (slet J6ZP6)" <mibo@J6ZP6post6.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:11252180540.91660922111738@dtext.news.tele.dk...

> [...]
>
> Mht. til den tekniske behandling, så er det lidt for kontrastløst og
> lidt for magenta. Jeg har lavet en version som du kan se her:

Hej Michael.

Tak for kommentaren. Jeg er glad for at idéen ikke er helt skæv. Men når du
siger "sætte den lige i hjørnet", hvad mener du så med det???

Jeg har tilladt mig at gemme en kopi af dit forslag på min computer. Jeg
synes at du får nogle flere detaljer frem i de spejlede huse i højre side,
man kan næsten c hvad klokken er på Århus Domkirke....

/ Gert

Fra : Michael Bothager

Dato : 28-08-05 10:34

Gert Medom <Gert.medom@stofanet.dk> skrev:

>"Michael Bothager (slet J6ZP6)"
><mibo@J6ZP6post6.tele.dk> skrev i en
>meddelelse
>.news.tele.dk...

<snip>

<snip>

>Tak for kommentaren. Jeg er glad for
>at idéen ikke er helt skæv. Men når du
>siger "sætte den lige i hjørnet",
>hvad mener du så med det???

det samme som at sætte den lige i øjet, mao. næste gang det er
regnvejr, så skal du ud og lave samme billede igen, bare perfekt, hor
at du går fra et snapshot til et udtænkt og udført billede.

>Jeg har tilladt mig at gemme en kopi
> [...]

det er helt i orden, det er dit billede jeg sletter den fra
serveren idag.

vh
michael
www.michaelbothager.dk

Fra : Gert Medom

Dato : 29-08-05 10:59

"Michael Bothager (slet WA1OL)" <mibo@WA1OLpost6.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:11252218630.632814391499892@dtext.news.tele.dk...

> [...]
> regnvejr, så skal du ud og lave samme billede igen, bare perfekt, hor
> at du går fra et snapshot til et udtænkt og udført billede.

Okay, troede at det måske var et foto-teknisk udtryk, jeg havde misset, men
selvfølgelig går jeg efter hjørnet næste gang

/ Gert

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 28-08-05 09:47

Gert Medom wrote:

> Jeg synes selv det er et sjovt billede med en utraditionel vinkling, men
> det er ikke "fotokunst" el. lign.
>

> http://www.megapixel.dk/vis/billede/357141/3//regn_3.jpg

Jeg synes det skal laves sådan her:
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/mennesker_&_miljoeer/mennesker_miljoeer/_regnvejr-89.html

> Den har indtil videre sparet mig for at få 1913 spam-mails.
> Hent gratis SPAMfighter her: www.spamfighter.dk

Jeg har også et spamfilter på min e-postkasse, men det spamer ikke
UseNet med reklamer...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Gert Medom

Dato : 28-08-05 10:44

> Jeg synes det skal laves sådan her:
> http://www.photo-gallery.dk/oversigt/mennesker_&_miljoeer/mennesker_miljoeer/_regnvejr-89.html

Godt billede! Det viser tydeligt regnvejret både i de opslåede paraplyer og
lysenes spejling i fliserne, men din interesse har været på mennesker og
omgivelser, og ikke så meget på deres spejling. Billedet er bedømt på sine
egne præmisser dog godt.

/ Gert

> Jeg har også et spamfilter på min e-postkasse, men det spamer ikke UseNet
> med reklamer...

Arbejder på sagen. Har spurgt i markedsgruppen om nogen har et antispam-
program til salg?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-08-05 11:27

Gert Medom wrote:
> Arbejder på sagen. Har spurgt i markedsgruppen om nogen har et antispam-
> program til salg?

Du kan evt. betale for den du bruger?

Alternativt.. få dig en mailudbyder der sorterer spam fra..
gmail.com fx?

// Hans
--
Gumminumser == Champignons

Fra : ksk

Dato : 28-08-05 12:44

jeg had nu slette sådan et foto fra min HD du snakke om aldi kammera ,,, det
kunne nok leve op til det du link til

men det gå da frem af for dig niels ,,

KsK

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 28-08-05 10:56

In article <431179E7.50700@niels-ebbesen.net>, Niels Riis Ebbesen wrote:

> Jeg synes det skal laves sådan her:
> http://www.photo-gallery.dk/oversigt/mennesker_&_miljoeer/mennesker_miljoeer/_regnvejr-89.html

Man kan ikke andet end beundre den energi du har lagt i at gøre
billedet grumset med en masse små røde, blå og grønne prikker, men du
har overdrevet det lidt både på brostenene og den lyse jakke. :)

> Jeg har også et spamfilter på min e-postkasse, men det spamer ikke
> UseNet med reklamer...

Jeg har skrevet til SpamFigther. De mener at det er lovligt at spamme
på denne måde, og at det ikke er uopfordrede reklamer. Måske skulle
man melde dem til forbrugerombudsmanden.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-08-05 11:26

Niels Riis Ebbesen wrote:
> Jeg har også et spamfilter på min e-postkasse, men det spamer ikke
> UseNet med reklamer...

Det er også sjovt at spamfighter-folkene kalder usenet-indlæg for mails :)
Eller de har måske ikke taget højde for at outlook også kan bruges
til news?

Amatører, det er hvad de er.

// Hans
--
RD350 YPVS - Supporting global warming since 1985

Fra : ksk

Dato : 28-08-05 12:39

> Det er også sjovt at spamfighter-folkene kalder usenet-indlæg for mails :)
> Eller de har måske ikke taget højde for at outlook også kan bruges
> [...]

hvad ha din kommetar at gøre her i grp snakke ligeom amatør og tag emme op
i dk.outlook.dk
KsK

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-08-05 14:38

ksk wrote:
> hvad ha din kommetar at gøre her i grp snakke ligeom amatør og tag emme op
> i dk.outlook.dk

?

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - Breaking the ozone-layer since 1985

Fra : Deaster

Dato : 28-08-05 13:19

> Det er også sjovt at spamfighter-folkene kalder usenet-indlæg for mails :)
> Eller de har måske ikke taget højde for at outlook også kan bruges
> til news?

Lige den del er nu god nok, Outlook kan ikke bruges til news.

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-08-05 14:40

Deaster wrote:
> Lige den del er nu god nok, Outlook kan ikke bruges til news.

Point taken.. :)

// Hans
--
Gumminumser == Champignons

Fra : emj

Dato : 28-08-05 16:47

Deaster skrev:

>Outlook kan ikke bruges til news.

Det kan den da velnok.
Vis/gå til/nyheder

Hilsen emj

Fra : Deaster

Dato : 28-08-05 18:15

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan den da velnok.
> Vis/gå til/nyheder

Og hvad er det så der åbner ?

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : emj

Dato : 28-08-05 19:35

Deaster skrev:

>Og hvad er det så der åbner ?

Hos mig synkroniserer den med min opsætning i Forte Agent, som er min
foretrukne newsreader og opretter så news.stofanet.dk i Outlook.

Hilsen emj

Fra : Deaster

Dato : 28-08-05 19:55

> Hos mig synkroniserer den med min opsætning i Forte Agent, som er min
> foretrukne newsreader og opretter så news.stofanet.dk i Outlook.

Spændende og svjv. umuligt da Outlook ikke kan bruges til news, har du lige
et screenshot af hvor det er Outlook som bliver brugt som news klient?

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : emj

Dato : 28-08-05 22:05

Deaster skrev:

>Spændende og svjv. umuligt da Outlook ikke kan bruges til news, har du lige
>et screenshot af hvor det er Outlook som bliver brugt som news klient?

Naturligvis.
Jeg har lige startet Outlook op med news, for at kunne vise dig det.
JJeg foretrækker at bruge Forte News Agent til news

Se her
http://212.10.68.96/emj/news.png
Hilsen emj

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-08-05 22:18

emj skrev:

>Jeg har lige startet Outlook op med news, for at kunne vise dig det.
>JJeg foretrækker at bruge Forte News Agent til news

Tjah - det er nok Outlook, du ser news i, men det er Outlook
Express, der bruges.

Afinstallerer du OE, så vil du ikke kunne læse news i Outlook.
(medmindre man køber et tredjepartsprogram, som gør det muligt)
--
Knud

Fra : emj

Dato : 28-08-05 22:29

Knud Gert Ellentoft skrev:

>Tjah - det er nok Outlook, du ser news i, men det er Outlook
>Express, der bruges.

Påstanden var, at man ikke kunne læse news i Outlook og det kan man.
OE har jeg aldrig brugt, så den står ukonfigueret hen og min
newsopsætning i Outlook har Outlook fundet i Forte Agent.

>Afinstallerer du OE, så vil du ikke kunne læse news i Outlook.
>(medmindre man køber et tredjepartsprogram, som gør det muligt)

Nu kan man ikke sådan lige afinstallere OE, da den hænger sammen med
styresystememet, så det har jeg ikke behov for at prøve

Hilsen emj

Fra : Deaster

Dato : 29-08-05 09:17

> Påstanden var, at man ikke kunne læse news i Outlook og det kan man.

Nope.

> OE har jeg aldrig brugt, så den står ukonfigueret hen og min
> newsopsætning i Outlook har Outlook fundet i Forte Agent.

Nope, det er Outlook Express du bruger til at læse news med i det screenshot
du sendte i dit andet indlæg.

> Nu kan man ikke sådan lige afinstallere OE, da den hænger sammen med
> styresystememet, så det har jeg ikke behov for at prøve

Hmmm, det går da ellers fint her, men det lader jo også til at du har et
lidt alternativt system hvor du eks. også kan læse news i Outlook så det er
måske ikke så mærkeligt.

Mvh
Deaster

--
Jeg beskyttes ikke af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Den har indtil videre sparet mig for at få -1 spam-mails.

Fra : emj

Dato : 29-08-05 09:57

Deaster skrev:

>Nope, det er Outlook Express du bruger til at læse news med i det screenshot
>du sendte i dit andet indlæg.

OK, det vidste jeg ikke. Jeg har aldrig haft Outlook ekspres startet.
Hvis jeg i kontrolpanel under programmer vælger Forte Agent som
newsreader, åbner Outlook Forte Agent, når jeg vælger Vis/gå
til/Nyheder, så I har helt givet ret.

Hilsen emj

Fra : Deaster

Dato : 29-08-05 09:12

> [...]
> Jeg har lige startet Outlook op med news, for at kunne vise dig det.
> JJeg foretrækker at bruge Forte News Agent til news

Hehe, og det er lige præcis Outlook Express som bliver brugt og ikke
Outlook.

Mvh
Deaster

Fra : Max

Dato : 29-08-05 09:20

Hej

> Hehe, og det er lige præcis Outlook Express som bliver brugt og ikke
> Outlook.

Men det er da også noget af det mest tåbelige MS har lavet, det
at kalde det Outlook og Outlook Express

Mvh Max

Fra : Jan Bøgh

Dato : 29-08-05 09:58

emj wrote:

> Jeg har lige startet Outlook op med news, for at kunne vise dig det.
> JJeg foretrækker at bruge Forte News Agent til news
>
> Se her
> http://212.10.68.96/emj/news.png

En eller anden fupper her. Programmet, du viser, er helt afgjort Outlook
Express. Den eneste måde, du kan se news på Outlook er ved at
Exchangeserveren har de newsgroups, man vil formidle til brugeren - men det
er atltså et server/administratorjob og ikke noget en klient/bruger kan gøre
noget ved.
Billedet er humbug!

vh
jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : emj

Dato : 29-08-05 17:30

Jan Bøgh skrev:

> [...]
>er atltså et server/administratorjob og ikke noget en klient/bruger kan gøre

Det var grove løjer. Billedet er ikke humbug.
Hvis det viser Outlook Express, så skyldes det altså ikke humbug fra
min side.
Resten må stå for din egen regning. Jeg sidder ved en halt almindelig
privat enkeltmands PC og med WinXP sp2 home

Hilsen emj

Fra : Henning

Dato : 28-08-05 19:57

> Det er også sjovt at spamfighter-folkene kalder usenet-indlæg for mails :)
> Eller de har måske ikke taget højde for at outlook også kan bruges
> til news?

Det er OutlookExpress der også bruges til news

mvh Henning

Fra : emj

Dato : 28-08-05 22:06

Henning skrev:

>Det er OutlookExpress der også bruges til news

Når jeg siger Outlook, så mener jeg ikke Outlook Express.
se her
http://212.10.68.96/emj/news.png

Hilsen emj

Fra : Hans Joergensen

Dato : 29-08-05 09:10

Henning wrote:
> Det er OutlookExpress der også bruges til news

Det er jo også en Outlook.

// Hans
--
Photogallery @ http://nathue.dk

Fra : Deaster

Dato : 29-08-05 09:18

> Det er jo også en Outlook.

Ah hva for en smed ?

Mvh
Deaster

Fra : Hans Joergensen

Dato : 29-08-05 11:19

Deaster wrote:
> Ah hva for en smed ?

Ja det svarer jo til at sige at Windows 98 ikke var en Windows,
hvorimod Windows 2000 er det.

Om programmet hedder Outlook Express eller Outlook 2003 kan vel være
det samme, begge dele kan snildt forkortes til Outlook.

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - still smoking

Fra : Deaster

Dato : 29-08-05 12:19

> [...]

> Om programmet hedder Outlook Express eller Outlook 2003 kan vel være
> det samme, begge dele kan snildt forkortes til Outlook.

Øhh, det er to helt forskellige programmer som overhovedet ikke kan det
samme. Går du også og kalder Photoshop for Excel ?`

Mvh
Deaster

Fra : Hans Joergensen

Dato : 29-08-05 12:21

Deaster wrote:
> Øhh, det er to helt forskellige programmer som overhovedet ikke kan det
> samme. Går du også og kalder Photoshop for Excel ?`

De er ikke begge basalt set mailklienter?

// Hans
--
Hi! I'm a .signature virus!

Fra : Deaster

Dato : 29-08-05 13:35

> De er ikke begge basalt set mailklienter?

Nøhh, det kommer da helt an på hvad du skal bruge dem til, jeg bruger eks.
ikke OE til mail, kun til news. Så for mig er OE et basalt news program.

Mvh
Deaster

Fra : Hans Joergensen

Dato : 29-08-05 13:50

Deaster wrote:
> Nøhh, det kommer da helt an på hvad du skal bruge dem til, jeg bruger eks.
> ikke OE til mail, kun til news. Så for mig er OE et basalt news program.

Men de hedder begge Outlook, at den ene af udgaverne også virker som
et dårligt newsprogram, ændrer vel ikke på at navnet antyder at de har
temmeligt meget til fælles.

// Hans
--
Photogallery @ http://nathue.dk

Fra : Deaster

Dato : 29-08-05 16:00

> Men de hedder begge Outlook, at den ene af udgaverne også virker som
> et dårligt newsprogram, ændrer vel ikke på at navnet antyder at de har
> temmeligt meget til fælles.

De har stort set intet som helst til fælles hverken i faciliteter eller
interface, det er rigtigt at de begge kan modtage en mail men det er stort
set også eneste fællesnævner mellem de to programmer. Man kan jo også tegne
tegninger og grafer i Word og Excel, men derfor er der vel ingen som vil
påstå at programmer stort er de samme ?

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Hans Joergensen

Dato : 29-08-05 16:16

Deaster wrote:
> [...]
> tegninger og grafer i Word og Excel, men derfor er der vel ingen som vil

Nu må det være nok med det flueknepperi..

EOD.

// Hans
--
Photogallery @ http://nathue.dk

Fra : Deaster

Dato : 29-08-05 16:28

> Nu må det være nok med det flueknepperi..
>
> EOD.

Ja, det var vist også den nemme udvej.

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : emj

Dato : 29-08-05 09:54

Hans Joergensen skrev:

>Det er jo også en Outlook.

Nej, det er det godtnok ikke. Outlook får man sammen med
Officepakkerne og Outlook Expres får man sammen med styresystemet.

Hilsen emj

Fra : Hans Joergensen

Dato : 29-08-05 11:19

emj wrote:
> Nej, det er det godtnok ikke. Outlook får man sammen med
> Officepakkerne og Outlook Expres får man sammen med styresystemet.

Ja, og alle kalder Outlook Express for Outlook.

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=43

Fra : Deaster

Dato : 29-08-05 12:19

Fra : Jan Bøgh

Dato : 29-08-05 09:59

Hans Joergensen wrote:

> Det er jo også en Outlook.

Og min ven Hans Nielsen er så dig?

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Hans Joergensen

Dato : 29-08-05 11:20

Jan Bøgh wrote:
> Og min ven Hans Nielsen er så dig?

Nej, men jeg insisterer ikke på at folk bruger mit efternavn når de
tiltaler mig :)

// Hans
--
Photogallery @ http://nathue.dk

Fra : Jan Bøgh

Dato : 29-08-05 12:51

Hans Joergensen wrote:

> Nej, men jeg insisterer ikke på at folk bruger mit efternavn når de
> tiltaler mig :)

Touché

Fra : emj

Dato : 28-08-05 16:13

Niels Riis Ebbesen skrev:

>Jeg synes det skal laves sådan her:
>http://www.photo-gallery.dk/oversigt/mennesker_&_miljoeer/mennesker_miljoeer/_regnvejr-89.html

Et rigtig skønt billede af den slags, man ikke ser hver dag.
Hilsen emj

Fra : ksk

Dato : 28-08-05 21:45

> Et rigtig skønt billede af den slags, man ikke ser hver dag.
> Hilsen emj

personlig synes jeg snapshot er langt bedre en det gamle billede niels ha
fundet fra fra akivte men det er jo smag og behag

KsK

Fra : Ole Larsen

Dato : 28-08-05 10:13

Gert Medom skrev:

> Jeg synes selv det er et sjovt billede med en utraditionel vinkling, men
> det

Strålende ide med et par småting som andre har bemærket

> er ikke "fotokunst" el. lign.

Ingen grund til selv at nedgøre det. Lad andre om det
Ka´være min gl. Olympus all-weather skal frem igen...
--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (18.aug.2005) design og nye billeder(G7,G8,G10) på:

Fra : Gert Medom

Dato : 28-08-05 11:00

> Strålende ide med et par småting som andre har bemærket

> Ingen grund til selv at nedgøre det. Lad andre om det
> Ka´være min gl. Olympus all-weather skal frem igen...

Hej Ole.

Tak for de pæne ord. Er glad for at du kan se lidt idé i billedet, det er
næsten ligeså vigtigt som den tekniske udførelse (for mig).

/ Gert

Fra : Lars [6710]

Dato : 28-08-05 12:07

Gert Medom wrote:

> det
> er ikke "fotokunst" el. lign.

Kunst ?? det er vel et vidt begreb

Jeg synes det er en sjov idé.

Det hersens Pentax WP ( for jeg går ud fra at det er dette kamera)
hvordan er det ellers at anvende.... ?

Har selv overvejet det til kajak- og strandture hvor D70'eren ikke er så
glad for miljøet.

vh

Lars

Fra : Ukendt

Dato : 28-08-05 13:32

"Lars [6710]" <lars@hoerXXXXlyck.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> er det ellers at anvende.... ?
>
> Har selv overvejet det til kajak- og strandture hvor D70'eren ikke er så

Jeg har også investeret i et. Det er et fint lille lommekamera. Kvaliteten
af billederne er faktisk fin, hvis det er lyst, men ikke noget at råbe hurra
over, når det er mørkt. Jeg bruger det som et supplement til mit dslr, og
det er altid med i lommen nu. Vandtætheden er jo dejlig, når man kører mc,
og man skal lige vænne sig til at bruge det, når det regner. Der mangler
manuelle muligheder, men der er til gengæld et hav af programmer. Der er
ikke gennemsigtssøger, så jeg har efterhånden vænnet mig til at se på
skærmen - som i øvrigt er fin. Der er et fint indbygget histogram, som viser
både over- og undereksponering. Også live, mens man er ved at komponere
billedet. Der er mange kameraer på 5Mp som er billigere, men ingen der er
vandtætte, vejer 130g med batteri og altid er med i lommen.

Mvh. Claus Petersen

Fra : Lars [6710]

Dato : 28-08-05 14:14

Claus Petersen wrote:
> Kvaliteten af billederne er faktisk fin, hvis det er lyst, men ikke noget at råbe hurra
> over, når det er mørkt.

Jeg havde læst lidt om det der med billedkvaliteten i mørke, men hvis
den er acceptabel i dagslys, så er det OK for mig, da det også for mit
vedkommende skal være et supplement til dslr.
Tror lige jeg vil checke priser

vh

Lars

Fra : Gert Medom

Dato : 29-08-05 10:35

> [...]
> er det ellers at anvende.... ?
>
> Har selv overvejet det til kajak- og strandture hvor D70'eren ikke er så

Jeg tilslutter mig hvad claus skriver.

du kan prøve at læse her: http://www.akam.dk/artikkel/17877

eneste kritik jeg har er, at kameraet på nogle punkter virker lidt
"tutte-nuttet", for eks når man vælger optage-mode, føler jeg mig hensat til
en japansk teenage docomo telefon (som jeg ganske vist aldrig har set). Jeg
havde også gerne set et front dæksel foran linsen. Men ellers et dejligt
kamera, som jeg sjældent overvejer at lade blive hjemme.

/ Gert

Fra : Gert Medom

Dato : 29-08-05 10:53

Jeg takker for de mange kommentarer, især for de, der havde med foto´et at
gøre

/ Gert

Fra : Petter Ettrup

Dato : 30-08-05 18:51

Hej Gert!

Jeg ville egentlig bare lige sige at jeg syntes dit billede er helt kanon,
fremragende ide du der har fået. Og det virker mere om "mønster" end som et
billede med menneskene i centrum - præcist som jeg syntes dette billede skal
være. Men man skal bare passe på ikke at snuble når man sådan kigger ned i
jorden, de brædder broen (som er den her i Århus, går jeg ud fra) bliver så
frygtelig glat i regnvejr!

Cool billede!

Mvh Petter