Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
flashanlæg på tilbud hos bingo foto
Fra : ksk

Dato : 27-08-05 16:29

Bingo foto ha tilbud på studio Flash anlæg til 2699. kr
Model SS-1108

KsK

Fra : ksk

Dato : 27-08-05 16:30

undskyld glemt lig link
www.falconeyes.com.hk

KsK

Fra : michael bs

Dato : 27-08-05 17:35

"ksk" <61678029@mobil.dk> skrev i en meddelelse
> undskyld glemt lig link
> www.falconeyes.com.hk
>
> KsK

fører linket til den model du nævner?

Michael

Fra : ksk

Dato : 27-08-05 18:44

"michael bs" <michaelschouFJERNDETTE@oncable.dkfjenogsådette> skrev i en
meddelelse news:4310962f$0$68294$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> fører linket til den model du nævner?
>
> Michael
er du hjælp løs `???

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-08-05 21:57

ksk wrote:
> er du hjælp løs `???

Endnu en meningsløs post fra ksk..

// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 27-08-05 19:10

"michael bs" <michaelschouFJERNDETTE@oncable.dkfjenogsådette> skrev i en
meddelelse news:4310962f$0$68294$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> fører linket til den model du nævner?
>
> Michael
+++++++++++++++++++
Ja, jeg kan heller ikkke finde det.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"

Fra : Dag Stinus

Dato : 27-08-05 17:30

"ksk" <61678029@mobil.dk> wrote in message
> undskyld glemt lig link
> www.falconeyes.com.hk

Så vidt jeg kan se har modellen ikke noget pilotlys. Den nævnte model er kun
en slaveflash og ikke en egentlig studieflash (se modellerne under Studio
Lighting System som har pilotlys).

Uden pilotlys er det svært at lægge lys på sin model eller hvad man nu vil
fotografere og vurdering af højlys og skygger er ikke mulig.

Venlig hilsen
Dag Stinus

Fra : ksk

Dato : 27-08-05 18:43

jo der er pilot lys en 60 watt
KsK

Fra : Dag Stinus

Dato : 27-08-05 20:53

"ksk" <61678029@mobil.dk> wrote in message
> jo der er pilot lys en 60 watt
> KsK

OK, det fremgår bare ikke af de sparsomme data som oplyses på firmaets
hjemmeside.

Hvis det er 60W glødelampe og ikke 60W halogen så er der muligvis ikke meget
lys at gøre godt med når først der er sat en softboks foran flashen - også
selvom den medfølgende model kun er 45x45cm. Det må du hellere spørge om hos
Bingo eller bede om ubetinget returret på udstyret såfremt du finder ud af
at pilotlyset er for svagt. Prisen er lav, så et eller andet må der være
sparet på. Alene en god softboks kan sagtens koste lige så meget som det
samlede sæt hos Bingo.

Venlig hilsen
Dag Stinus
(Som bruger et Multiblitz Minilite 200 flashanlæg der blev købt brugt i
Foto/C for 16 år siden)

Fra : michael bs

Dato : 27-08-05 17:34

"ksk" <61678029@mobil.dk> skrev i en meddelelse

> Bingo foto ha tilbud på studio Flash anlæg til 2699. kr
> Model SS-1108
>
> KsK

og?

mvh Michael

Fra : ksk

Dato : 27-08-05 19:12

jeg ha kige kigg epå den dag kunne også find den
KsK

"michael bs" <michaelschouFJERNDETTE@oncable.dkfjenogsådette> skrev i en
meddelelse news:43109611$0$68317$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : ksk

Dato : 27-08-05 19:32

ok ok det er svær at find sorry

søg efter
SSK-2110P

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-08-05 21:58

http://rd350.nathue.dk - Breaking the ozone-layer since 1985

Fra : ksk

Dato : 27-08-05 23:10

du følge med hva Hans ,, og så er du ven med Niels kan jeg forstå ,, hvem
er jer fototosse har flest negative dig eller Niels .. ..

KsK

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-08-05 08:32

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Hans_Joergensen

Fra : Deaster

Dato : 28-08-05 09:23

> du følge med hva Hans ,, og så er du ven med Niels kan jeg forstå ,, hvem
> er jer fototosse har flest negative dig eller Niels .. ..

Uden at vide det vil jeg tro at Niels har flest negativer, han har vist
trods alt fotograferet i ret lang tid.

Forresten kan du ikke lige kigge din citatteknik ?

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : ksk

Dato : 27-08-05 23:18

> Endnu en meningsløs post fra ksk..
>
> // Hans
> --
> http://rd350.nathue.dk - Breaking the ozone-layer since 1985

det er vel godt nok hvis nogle kan spar en tusse på lys anlæg !!! den er
måske meningsløs for dig fordi du ha lånt niels lys anlæg

KsK

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-08-05 08:32

Fra : ksk

Dato : 28-08-05 11:34

kan vi få dig til ay skriv det igen fo 4 gang
KsK

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-08-05 11:37

ksk wrote:
> kan vi få dig til ay skriv det igen fo 4 gang

Endnu en meningsløs post fra ksk..

Og han quoter også af h' til.

// Hans
--
Photogallery @ http://nathue.dk

Fra : ksk

Dato : 28-08-05 12:17

ha kigge på din HP ,, du ha et sted der hedde Ugly stuff! og efter af ha
sey dig mangle du rent faktisk dig selv i dette dir

KsK

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-08-05 14:38

ksk wrote:
> ha kigge på din HP ,, du ha et sted der hedde Ugly stuff! og efter af ha
> sey dig mangle du rent faktisk dig selv i dette dir

Okay

Det tager jeg som et kompliment når det kommer fra dig.

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Hans_Joergensen

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-08-05 13:19

> Okay
>
> Det tager jeg som et kompliment når det kommer fra dig.

Jeg er imponeret. Hvordan fik du så meget hovede og hale på det, at du kunne
svare?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 8/23/05)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 29-08-05 13:19

Jens Bruun wrote:
> Jeg er imponeret. Hvordan fik du så meget hovede og hale på det, at du kunne
> svare?

Jeg kørte det igennem en volapyk->dansk oversætter..

// Hans
--
Photogallery @ http://nathue.dk

Fra : Anders

Dato : 28-08-05 14:29

> jeg ha kige kigg epå den dag kunne også find den