Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder 08-2005
Fra : [HCS] 4000

Dato : 27-08-05 08:04

Jeg har lagt lidt ny billeder på min hjemmeside
www.fotofritid.dk
har du lyst til at se på er du velkommen.
Se under Galleri - Nyeste uploads.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : /Peter

Dato : 27-08-05 09:57

"[HCS] 4000" <hcsnulspam@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har lagt lidt ny billeder på min hjemmeside
> www.fotofritid.dk
> har du lyst til at se på er du velkommen.
> Se under Galleri - Nyeste uploads.

Flotte billeder Hans
Malta ser ud til at være farverig og fotogen

Takker endnu engang for dine personlige råd ang. køb af DSLR,
fik et godt tilbud på: 20D + 17-40L USM.

/Peter

Fra : [HCS] 4000

Dato : 27-08-05 14:22

Tak for din interesse og tillykke med dit valg af kamera og objektiv.
Det tror jeg du bliver glad for.

Hilsen Hans

Fra : Michael Bothager

Dato : 27-08-05 19:48

[HCS] 4000 wrote:
> Jeg har lagt lidt ny billeder på min hjemmeside
> www.fotofritid.dk
> har du lyst til at se på er du velkommen.
> Se under Galleri - Nyeste uploads.

Hej Han Christian, det er jo Malta, en ganske hyggelig ø.

Et lille fif, spar lidt på c-pol'en med vidvinkel. Den ujævne himmel er
ikke klædelig på billeder.

Umiddelbart virker det som om du ikke er helt glad for at gå tæt på
menneskerne. F.eks. den lille telefondreng på havnepromenaden (Hallo...
billede 11), her konkurrerer busskuret, damen og manden i baggrunden om
den lille fyr, hvilket er synd. For at se selve billedets handling, så
er det ikke interessant med de detaljer, så gå helt tæt på fyren, ned på
knæ og så tage billeder ind til han løber skrigende bort

Også "Hvad venter de på?" (billede 5), helt ind og tæt på, og få et
ansigte med så vi kan se spændingen, de søgende blikke og
forventningsfulde ansigtsudtryk.

"Bus Route 71" (billede 9) her ville jeg vente på at der var nogle
passagerer der steg ind i bussen, gerne nogle af dem der har armerne
fulde af poser og tasker.

Jeg ved godt at det kan være lidt ukomfortabelt at gå tæt på fremmede,
men de fleste har ikke noget imod det, specielt ikke på Malta. Og når de
ikke vil fotograferes, så skal de nok sige til.

Vh
Michael

Fra : [HCS] 4000

Dato : 28-08-05 07:45

Tak for din interesse Michael.

Hilsen Hans
------------------------------

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 28-08-05 08:25

[HCS] 4000 wrote:

> Jeg har lagt lidt ny billeder på min hjemmeside
> www.fotofritid.dk
> har du lyst til at se på er du velkommen.
> Se under Galleri - Nyeste uploads.

Er du opmærksomheds søgende, det er kun fire dage siden, at du i
til de samme billeder...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jan Bøgh

Dato : 28-08-05 17:26

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Er du opmærksomheds søgende, det er kun fire dage siden, at du i
> til de samme billeder...

Ja, det er godt nok spøjst, at der er nogen, der vedholdende spammer denne
gruppe med noget, der mere hører hjemme i en opslagsgruppe. Og det er
kendetegnende for denne type hit-hunters, at de aldrig indgår i diskussioner
om de billeder, der reklamerer for

vh
jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 29-08-05 15:14

Jan Bøgh wrote:

> [...]
> kendetegnende for denne type hit-hunters, at de aldrig indgår i diskussioner

Tja... jeg har den holdning, at ingen skal holde sig tilbage, når
det handler om at poste links til billeder, jeg syntes bare det var
lige i overkanten, at henvise til de samme billeder med fire dages
mellemrum.

Og så har jeg det synspunkt, at det er uhøfligt at anfægte en
kritik, fotokritik er nemlig en formidling af en personlig oplevelse
af et givent billdede, derfor deltager jeg aldrig i diskussioner af
den kritik jeg gir', og som jeg selv modtager...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jan Bøgh

Dato : 29-08-05 15:46

Niels Riis Ebbesen wrote:

> [...]
> af et givent billdede, derfor deltager jeg aldrig i diskussioner af
> den kritik jeg gir', og som jeg selv modtager...

Jeg anerkender helt dit synspunkt for så vidt angår at anfægte en kritik.
Jeg har også problemer med de personer, der kun vil have ros og kæmper med
næb og klør for at forsvare enten kritik eller billeder. Men derimod synes
jeg at man bør svare på konkrete spørgsmål til afklaring af den kritik, der
gives.

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 29-08-05 16:13

Jan Bøgh wrote:

> Men derimod synes
> jeg at man bør svare på konkrete spørgsmål til afklaring af den kritik, der
> gives.

Næh... fotokritik må gerne være årsag til en grubler...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen