Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Til Niels
Fra : ksk

Dato : 26-08-05 14:14

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-08-05 14:23

ksk wrote:
> http://asp.fotobasen.dk/?page=16&category=2&id=23050&photopage=1
> ok her er mit aldi kammera

Billedkvaliteten er ihvertfald som på et aldikamera, dog en smule
mere farveløst og kedeligt

// Hans
--
Fantastiske pandekager: http://www.ph33r.dk/pancakes.shtml

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-05 15:52

On 26 Aug 2005 13:22:49 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Billedkvaliteten er ihvertfald som på et aldikamera, dog en smule
>mere farveløst og kedeligt

LOL

Som at sætte en bedstemor til at køre en Ferrari Enzo

Fra : ksk

Dato : 26-08-05 16:37

> Billedkvaliteten er ihvertfald som på et aldikamera, dog en smule
> mere farveløst og kedeligt

hvornår er sort bliv en farve
JsJ

Fra : Gert Medom

Dato : 26-08-05 16:23

"ksk" <61678029@mobil.dk> skrev i en meddelelse
> http://asp.fotobasen.dk/?page=16&category=2&id=23050&photopage=1
>

> ok her er mit aldi kammera
> KsK
Er der en der ville være sød at forklare mig hvad der foregår her??
Hvorfor
"får" jeg aldrig sådan et kamera

/ Gert

Fra : ksk

Dato : 26-08-05 16:28

jeg stillet et seriæs spørgsmål og bliv overfaldt ... det kørt lidt af
sporet og niles samt et par stk andre påstod at jeg ikke hade et d2x ,, gud
ved hvorfor ( at jeg så skal til at lære at brug det er der ok ingen tivil
om)

KsK

Fra : Brian Lund

Dato : 26-08-05 16:51

> [...]
gud
> ved hvorfor ( at jeg så skal til at lære at brug det er der ok ingen tivil

Jeg undrede mig skam også over at du skrev noget i retning af "se et billede
jeg har taget med mit d2x" - Og så gik det klart frem fra EXIF at det var
taget med et D70, ydermere var det ikke et særligt godt billede...

Niels har skam ikke samlet nogen, jeg tror endda at nogen af dem som f.eks.
har kill-filtered dig bla. også har haft deres strid med Niels ind imellem!

Og vil du ikke nok være sød at korrekturlæse inden du poster et indlæg? -
Det er ok at du måske ikke er verdensmester i at stave, men hvorfor skal der
flere kommaer på stribe efter hinanden? (hade et d2x ,, gud)

Nu gå ud og leg med dit D2X og find ud af hvad det kan bruges til! ;)

Brian

Fra : Jakob

Dato : 26-08-05 17:36

In article <430f3513$0$78283$157c6196@dreader1.cybercity.dk>, 61678029
@mobil.dk says...
> [...]
> ved hvorfor ( at jeg så skal til at lære at brug det er der ok ingen tivil

Ja jeg har stadig ikke fået smidt dig i filtret så lige en kommentar.

Hvad er det lige for et seriøst spørgsmål du mener at have stillet ?? Du
poster en tråd med overskriften " Subject: synes stadig væk der er noget
galt med mit d2x se selv" uden at stille NOGEN form for spørgsmål.
Ingen kommentarer, intet hint til hvad du er utilfreds med. Så fremgår
det så yderligere at billedet er taget med et andet kamera....

Hvordan faen har du egentlig regnet med at det på nogen måde skulle
tages alvorligt. Det er da for langt ude.

Du vil have andres hjælp men gider på ingen måder at gøre dig umage, og
gider ikke at forklare hvad det er du vil have hjælp til.

Derudover begynder du at svine folk til, og komme med noget der
vanskeligt kan tolkes som andet end trusler.

Og så kan du ikke forstå at folk ikke gider hjælpe.......Hvor svært kan
det være...

Jakob

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 26-08-05 17:46

ksk wrote:
> [...]
> ved hvorfor ( at jeg så skal til at lære at brug det er der ok ingen tivil

Det pisser dem af at du er "begynder" og tillader dig at have et sådan
kamera. Det er en eller anden form for Jantelov.

Men knips et par millioner billeder med det. Og læs manualen selvom den
sikkert er en mursten.

--Martin

Fra : Jakob

Dato : 26-08-05 17:54

In article <430f474f$0$78282$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
martin@sletmigjarl.dk says...

> Det pisser dem af at du er "begynder" og tillader dig at have et sådan
> kamera. Det er en eller anden form for Jantelov.

Tal for dig selv har du overhovedet læst indlæggende

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Hans Kruse

Dato : 26-08-05 18:50

> Det pisser dem af at du er "begynder" og tillader dig at have et sådan
> kamera. Det er en eller anden form for Jantelov.

Det tror jeg ikke, reaktionerne har da været tilsvarende med andre kameraer
incl. Aldi's bedste.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Michael

Dato : 26-08-05 16:40

ksk wrote:
> http://asp.fotobasen.dk/?page=16&category=2&id=23050&photopage=1
>

> ok her er mit aldi kammera
> KsK

Når kameraet kommer på tilbud hos Aldi, må Du gerne lige sende en
besked til gruppen

Michael

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 26-08-05 19:28

"Michael" <nospam2me@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Når kameraet kommer på tilbud hos Aldi, må Du gerne lige sende en
> besked til gruppen
>
> Michael
+++++++++++++++++++++
Ja, det er godt nok et fedt kamera. Jeg må håbe på lotto i morgen

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"

Fra : Henri Gath

Dato : 26-08-05 22:12

"ksk" <61678029@mobil.dk> skrev i en meddelelse
> http://asp.fotobasen.dk/?page=16&category=2&id=23050&photopage=1

Niles Bæ Ebbesen?

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 06-09-05 03:28

Henri Gath wrote:
> "ksk" <61678029@mobil.dk> skrev i en meddelelse
>
> Niles Bæ Ebbesen?

Må jeg så bede om at finder en pæner tone Hr.Gath !