Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
digitalt til papir
Fra : rt

Dato : 25-08-05 15:49

Hej eksperter.

Nu har jeg fotograferet digitalt i nogle år,
uden nogensinde at lave papirudgaver af billederne.

Nu får jeg pludselig lyst til at prøve.
Hvor er det bedst/billigst? Hvad koster det?
Kan det gøres over nettet? Hvor er i så fald et godt sted?

Og hvad ligger prisen på?

På forhånd tak for jeres erfaringer :)

/rt

Fra : BTG

Dato : 25-08-05 16:28

Hejsa!

Læs tilbage i gruppen, brug evt. Google - emnet er oppe at vende med
ca. 14 dages mellemrum, så der er masser af info at hente fra
tidligere diskussioner.

Mvh.
Karsten

14On Thu, 25 Aug 2005 16:49:02 +0200, "rt"

Fra : emj

Dato : 25-08-05 17:11

rt skrev:

>Hvor er det bedst/billigst? Hvad koster det?
>Kan det gøres over nettet? Hvor er i så fald et godt sted?

Tast dit behov ind her
http://www.digitalmagasinet.dk/fremkald.asp
Og vælg Beregn
Så får du en liste over forskellige firmaers priser

Hilsen emj

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 25-08-05 22:49

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Tast dit behov ind her
> http://www.digitalmagasinet.dk/fremkald.asp
> Og vælg Beregn
> Så får du en liste over forskellige firmaers priser

Det var ikke mange muligheder man får at vælge imellem...
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
Har meget mørkekamre udstyr samt digitale proff printere til salg lige nu.

Fra : Brizz

Dato : 26-08-05 00:46

rt wrote:
> [...]
>
> Nu får jeg pludselig lyst til at prøve.
> Hvor er det bedst/billigst? Hvad koster det?
> Kan det gøres over nettet? Hvor er i så fald et godt sted?

Tror du vil synes om selv at printe dem. Det kan gøres til fornuftige
priser som ligner dem hos en fotohandler.

for omkring 1500 kan du få en god fotoprinter. Vælg noget godt fotopapir
der passer til din printer. Det er ikke ligemeget med mærket af papir.
også ellers bare igang

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 26-08-05 10:34

Brizz <rendmig@iroven.dk> wrote

> Tror du vil synes om selv at printe dem. Det kan gøres til
> fornuftige priser som ligner dem hos en fotohandler.

Næppe. Hvis man køber papir og blæk, så man når ned omkring den krone,
det koster pr. billede ved diverse onlinesteder, bliver det tyndt papir
og noget der næppe holder særlig længe, før det falmer.

Jeg har selv en Pixma 4000 og synes det er rigtig sjovt selv at kunne
udskrive billeder. Men skal jeg have mange billeder eller billeder, der
holder længe, bestiller jeg online.

Fra : Brizz

Dato : 27-08-05 17:02

Toke Eskildsen wrote:
> [...]
>
> Jeg har selv en Pixma 4000 og synes det er rigtig sjovt selv at kunne
> udskrive billeder. Men skal jeg have mange billeder eller billeder, der

Tja dem jeg har printet med min Canon i965 har jeg ikke kunnet udsætte
noget på. Prisen har jeg ikke regnet på men det får mig ikke til at
overveje at printe online. Printer med uoriginale patroner med godt
resultat.

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk