Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
jeg fatte ikke
Fra : ksk

Dato : 24-08-05 22:52

jeg fatte ikke Niels og andre der betegnens som prof fotograf lave i denne
grp den hedder DK.FRITID,DK og ikke DK.ERHVERVE.FOTO ...

kan i ikke lave jeres eje grp og lad os der fotografere i vores fritid ha
vores grp i fred ,,, PIS over i en anden grp med jeres dum smart
bemærkninger
KsK

Fra : Henri Gath

Dato : 24-08-05 23:08

"ksk" <61678029@mobil.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> kan i ikke lave jeres eje grp og lad os der fotografere i vores fritid ha
> vores grp i fred ,,, PIS over i en anden grp med jeres dum smart

Niels er sgu da ikke professionel fotograf..........

Fra : Hans Kruse

Dato : 24-08-05 23:32

> [...]
>
> kan i ikke lave jeres eje grp og lad os der fotografere i vores fritid ha
> vores grp i fred ,,, PIS over i en anden grp med jeres dum smart

Hvad med at lære at skrive først?
Mvh, Hans

Fra : Jakob

Dato : 24-08-05 23:41

In article <430cf57e$0$18639$14726298@news.sunsite.dk>,
hans.kruse@mail.tele.dk says...

> Hvad med at lære at skrive først?

Ahh det var fan.... under bæltestedet.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Hans Kruse

Dato : 25-08-05 11:38

> Ahh det var fan.... under bæltestedet.

Ja, var den nu det? Jeg synes den post fra ksk var helt unødvendig og selvom
sproget var ubehjælpsomt, så mener jeg ikke det er god tone at sige til
nogen at de skal pisse over i en anden gruppe. Hvis man ikke kan tåle
mosten, så skulle ksk hellere respondere direkte på den specifikke post, som
han ikke er glad for, alternativt selv gå over i en anden gruppe.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Jakob

Dato : 25-08-05 12:00

In article <430d9f6c$0$18638$14726298@news.sunsite.dk>,
hans.kruse@mail.tele.dk says...

> Ja, var den nu det? Jeg synes den post fra ksk var helt unødvendig og selvom
> sproget var ubehjælpsomt, så mener jeg ikke det er god tone at sige til
> nogen at de skal pisse over i en anden gruppe.

Jamen jeg er da fuldstændig enig i at indholdet i hans indlæg var totalt
kikset, det var mere det tekniske jeg tænkte på da det jo kan skyldes
mange ting.

EOD.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : bl

Dato : 25-08-05 08:00

> Hvad med at lære at skrive først?
> Mvh, Hans
>
>Hans har i hvert fald ikke lært noget om god tone.

m.v.h

Børge

Fra : Hans Kruse

Dato : 25-08-05 11:39

Jo, det har jeg, men jeg svarede i samme tone! Se min anden post.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Holst

Dato : 25-08-05 08:01

Hans Kruse wrote:

> Hvad med at lære at skrive først?

Se, her synker du ned på et urimeligt niveau. Ordblindhed er et
handicap, og det er ikke pænt at angribe folk med det.

Fra : Hans Kruse

Dato : 25-08-05 11:40

> Se, her synker du ned på et urimeligt niveau. Ordblindhed er et
> handicap, og det er ikke pænt at angribe folk med det.

Korrekt, men det var dog ikke det jeg mente. Men det at skrive er både
indhold og form, og indholdet brød jeg mig ikke om.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : waal

Dato : 25-08-05 22:10

"Holst" <newsaug05@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Se, her synker du ned på et urimeligt niveau. Ordblindhed er et handicap,
> og det er ikke pænt at angribe folk med det.

Tæt på halvdelen af befolkningen har problemer med både læsning og
skrivning. Over 30 års daglig læsning af skriftlige henvendelser fra et
bredt udsnit af befolkningen giver mig ikke anledning til at betvivle den
undersøgelse der ligger til grund for påstanden, men jeg betvivler at op mod
halvdelen af befolkning skulle være ordblinde.

mvh
Michael

Fra : hansen

Dato : 24-08-05 23:36

> [...]
>
> kan i ikke lave jeres eje grp og lad os der fotografere i vores fritid ha
> vores grp i fred ,,, PIS over i en anden grp med jeres dum smart

Jeg ikke forstå det.

Fra : Jakob

Dato : 24-08-05 23:42

In article <430cf68a$0$23370$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
hansen@æøå.dk says...

> Jeg ikke forstå det.

Prøv lige at slappe af du ved jo ikke hvad der ligger bag.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 24-08-05 23:28

ksk wrote:
> [...]
>
> kan i ikke lave jeres eje grp og lad os der fotografere i vores fritid ha
> vores grp i fred ,,, PIS over i en anden grp med jeres dum smart

Go home baby... iflg. fundatsen, så er denne gruppe beregnet til
fotografer (professionelle som amatører), men de rene newbies er
faktisk ikke nævnt...

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.foto

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Henrik Larsson

Dato : 25-08-05 07:03

> Go home baby... iflg. fundatsen, så er denne gruppe beregnet til
> fotografer (professionelle som amatører), men de rene newbies er faktisk
> ikke nævnt...

Nej, men der står samtidig:
- Der fordres høj netikette og derfor bør der undgås ensidige bemærkninger
uden argumentation

Hej hej...

Mvh Henrik

Fra : Holst

Dato : 25-08-05 08:04

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Go home baby... iflg. fundatsen, så er denne gruppe beregnet til
> fotografer (professionelle som amatører), men de rene newbies er
> faktisk ikke nævnt...
>
> http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.foto

Hvor præcis i fundatsen ser du, at gruppen er beregnet til fotografer
(professionelle som amatører). Så vidt jeg kan se, er professionelle og
amatører nævnt lige så lidt som rene newbies.

Der står "I gruppen kan alt omkring fotografering diskuteres", og det er
jo også newbies spørgsmål.

Hvor er newbies egentlig et latterligt ord. Tror ikke, at jeg vil bruge
det mere.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 25-08-05 09:14

Holst wrote:

> Hvor præcis i fundatsen ser du, at gruppen er beregnet til fotografer
> (professionelle som amatører). Så vidt jeg kan se, er professionelle og
> amatører nævnt lige så lidt som rene newbies.

I begrundelsen for oprettelse af gruppen, står der flg.:

4. Begrundelse:
Der kan i dag findes indlæg om fotografering i gruppen 'dk.fritid',
men som så meget andet drukner de i den store mængde af indlæg. Der
er efterhånden mange danske fotografer (professionelle som amatører)
=============================
på nettet og jeg forventer en stor stigning i antallet af indlæg om
fotografering ved oprettelse af en separat fotogruppe.

Og den egenlige betydning af amatørfotograf, er faktisk en fotograf
der dyrker fotografiet på et niveau, der tilnærmelsesvis nærmer sig
de proff. fotografers, forskellen er kun, at amatørfotografer ikke
lever af at fotografere.

Pendanten er amatørarkæologer, der arbejder side om side fagarkæologer.

Og der står ingen steder i fundatsen, at fotogruppen er oprettet som
et forum, hvor deltagerne skal fungere som spørgepanel, for newbies
og fotoforbrugere, der lige har været ude og købe et digicam...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Holst

Dato : 25-08-05 09:27

Niels Riis Ebbesen wrote:

> [...]
> på nettet og jeg forventer en stor stigning i antallet af indlæg om
> fotografering ved oprettelse af en separat fotogruppe.

Ja, men der står på ingen måde, at gruppen udelukkende er beregnet på dem.

> [...]
> et forum, hvor deltagerne skal fungere som spørgepanel, for newbies
> og fotoforbrugere, der lige har været ude og købe et digicam...

Jeg ved godt, at du har utrolig ondt i røven over folk, som ikke har den
store forstand på fotografering.

Jeg har tidligere flere gange foreslået dig på www.photo-gallery.dk at
oprette et forum, hvor de helt ekstremt professionelle som du selv har
mulighed for at diskutere fotografering på et højt niveau uden at blive
forstyrret alle alle idioterne.

Det forslag har du hver gang ignoreret. Sandsynligvis fordi du finde en
sygelig tilfredsstillelse ved at "overfalde" nybegyndere her i gruppen.

Fra : HBJensen

Dato : 25-08-05 09:38

"Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> wrote in message

> [...]
> forum, hvor deltagerne skal fungere som spørgepanel, for newbies og
> fotoforbrugere, der lige har været ude og købe et digicam...

Næh, sandt nok. Men der står heller ikke at de ikke må. Der står at ALT
omkring fotografering kan diskuteres. Der står at spørgsmål kan stilles og
viden, erfaring og meninger udveksles.

Faktisk står der mest udtrykkeligt at det man bør undlade er små dumsmarte
bemærkninger uden indhold, som enkelte desværre alligevel praktiserer.

Hav en god dag.

HB

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 25-08-05 10:32

> Og der står ingen steder i fundatsen, at fotogruppen er oprettet som et
> forum, hvor deltagerne skal fungere som spørgepanel, for newbies og
> fotoforbrugere, der lige har været ude og købe et digicam...

Nils, du er sku meget alternativt begavet, i færdselsloven står at man ikke
må køre folk ned i et fodgængerfelt, forstår du det som om at det er i
tilladt at køre alle ned bare de er udenfor feltet.

Godt du kun har en cykel

Nils, at svare kræver viden!

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Jan Bøgh

Dato : 25-08-05 11:03

Niels Riis Ebbesen wrote:

> [...]
> lever af at fotografere.
>
> Pendanten er amatørarkæologer, der arbejder side om side

Jamen Niels dog!
Skulle det virkeligt komme fra dit tastatur?

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 25-08-05 13:33

Jan Bøgh wrote:

> Jamen Niels dog!
> Skulle det virkeligt komme fra dit tastatur?

Ja... jeg har skam stor respekt for de seriøse amatørfotografer.

Og jeg kommer til at tænke på, at måske vi alligevel skulle poste et
par OTD'er, der foreslår fotogruppen opdelt i
news:dk.fritid.foto.newbie og news:dk.foto.erfaren

Styregruppen har tidligere ytret, at de er imod den slags
opdelinger, da den skiller dem der har viden fra dem der gerne vil
ha' viden, men vi kan jo argumentere med, at der flere brugere i
fotogruppen, som har oplyst, at de meget gerne vil undervise i
newbie-gruppen...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jakob

Dato : 25-08-05 13:39

In article <430DBA98.3020504@niels-ebbesen.net>, info@niels-ebbesen.net
says...

> Og jeg kommer til at tænke på, at måske vi alligevel skulle poste et
> par OTD'er, der foreslår fotogruppen opdelt i
> news:dk.fritid.foto.newbie og news:dk.foto.erfaren

Ja gør da endelig det så plejer der at være fred her sålænge.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 25-08-05 13:54

> Ja... jeg har skam stor respekt for de seriøse amatørfotografer.

Så vis det dog.

> Og jeg kommer til at tænke på, at måske vi alligevel skulle poste et par
> OTD'er, der foreslår fotogruppen opdelt i news:dk.fritid.foto.newbie og

Du behøver ikke at skrive "vi", da tanken om de to grupper må stå for din
egen regning.

> Styregruppen har tidligere ytret, at de er imod den slags opdelinger, da
> den skiller dem der har viden fra dem der gerne vil ha' viden,

Din viden om foto er en kostbar resurse som du burde øse ud af, ikke holde
for dig selv som du gør nu.

> men vi kan jo argumentere med, at der flere brugere i fotogruppen, som har
> oplyst, at de meget gerne vil undervise i newbie-gruppen...

Hvis du oplyser det, så lyver du jo.

Er det en paranoid forestilling eller kan du virkelig fortælle hvem der har
ytret ønske om at undervise de nye i gruppen?

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Holst

Dato : 25-08-05 14:00

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Og jeg kommer til at tænke på, at måske vi alligevel skulle poste et
> par OTD'er, der foreslår fotogruppen opdelt i
> news:dk.fritid.foto.newbie og news:dk.foto.erfaren

Det synes jeg bestemt, at du skulle se at gøre. Der er så meget dejlig
ro i denne gruppe, når du diskuterer dine OTD i dk.admin.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 25-08-05 14:07

Niels Riis Ebbesen wrote:

> [...]
> ha' viden, men vi kan jo argumentere med, at der flere brugere i
> fotogruppen, som har oplyst, at de meget gerne vil undervise i

Det er nok ikke lige i usenets ånd. Så sådanne eksklusive communities skal
nok realiseres andre steder end på usenet. Jeg ville være lykkelig bare vi
kunne slippe for al den indkøbsrelaterede udstyssnak. Så hvis nu Ole Larsens
og Langgards OTDere skulle slippe igennem, er der næppe aktuelt behov for
ændringer.

Og i øvrigt har jeg intet imod at give min smule viden om fotos videre til
begyndere, der er seriøst interesserede, man er jo selv på et eller andet
plan i sammen balje. Hvad der kan pisse mig grusom af (men jeg er ved at
lære blot og ignorere dem) er de typer, der købte et kamera i går, tager et
sjusket billede i dag og gerne vil kløs på ryggen og ligesom i skolen få ros
for det - ganske uanset at det er elendige billeder.

vh
jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 25-08-05 15:38

Jan Bøgh wrote:

> [...]
> og Langgards OTDere skulle slippe igennem, er der næppe aktuelt behov for

For mig at se, så er bette langgaards OTD et misfoster, der vil gi'
mange problemer, jeg er nemlig enig med Max i, at man ikke kan
adskille indkøbssnak og tekniksnak.

For når folk laver en sammenligning af om objektiv A er bedre end
objektiv B, eller om kamera C eller D er det bedste, så er det
indledne overvejelser til et køb, og hvornår overgår sådan en tråd
fra at være tekniksnak, til at være indkøbssnak.

Men pyt, skulle bette langgaards OTD blive vedtaget, så vil folk
hurtigt erkende, at det ikke dur, og det er heldigvis relativt nemt
at få lavet en fundatsændring, hvis man kan dokumentere, at den
eksisterende fundats giver store problemer.

> [...]
> sjusket billede i dag og gerne vil kløs på ryggen og ligesom i skolen få ros
> for det - ganske uanset at det er elendige billeder.

Når den type newbies poster deres talentløse knipserier og beder om
at få kritik, så nyder jeg slagte billedet med en ultra kort kritik,
og når koret af klaphatte efterfølgede går i selvsving over en sådan
kritik, så morer jeg mig kosteligt...))

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 25-08-05 16:23

> [...]
> B, eller om kamera C eller D er det bedste, så er det indledne
> overvejelser til et køb, og hvornår overgår sådan en tråd fra at være

Det er længe siden dette problem er blevet løst. Og husk så lige på at det
hverken er dig eller Max der skal bestemme hvilke grupper der oprettes.

Debatten om mit OTD foregår forøvrigt i dk.admin, og ikke her, men du er
velkommen til at deltage, da der mangler saglige argumenter imod forslaget.

> [...]
> erkende, at det ikke dur, og det er heldigvis relativt nemt at få lavet en
> fundatsændring, hvis man kan dokumentere, at den eksisterende fundats

Ja, alle er velkomne til at deltage i den frie debat, er det ikke dejligt,
selv du må ytre dine meninger.
Du devaluerer din egen position i gruppen ved at regrediere til et stadie
hvor der bruges sætninger som "bette langgaards", ydmygende for dig!

> [...]
> kritik, så nyder jeg slagte billedet med en ultra kort kritik, og når
> koret af klaphatte efterfølgede går i selvsving over en sådan kritik, så

Lige netop i ovenstående træder din noget specielle personlighed i karakter.

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Erik W.

Dato : 25-08-05 22:14

"Langgaard Bærbar" skrev i news:430de243$1@news.dansketelecom.com...

> Lige netop i ovenstående træder din noget specielle personlighed i
karakter.

Har du nogensinde overvejet, om du er, hvad man kunne kalde en
"troll-feeder"?

Mvh Erik

Fra : Jan Bøgh

Dato : 26-08-05 08:04

Erik W. wrote:

> Har du nogensinde overvejet, om du er, hvad man kunne kalde en
> "troll-feeder"?

LOL!

Så nu skal der ikke blot udsendet 'Troll-Alerts' men også 'Feederwarnings'.

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Erik W.

Dato : 26-08-05 11:01

> LOL!
>
> Så nu skal der ikke blot udsendet 'Troll-Alerts' men også
'Feederwarnings'.

Heh det var nu ikke det jeg lagde op til Det var mere en opfordring til
Langgaard om at reflektere lidt over sin egen position.

Mvh Erik

Fra : Michael

Dato : 25-08-05 17:14

Niels Riis Ebbesen wrote:

> [...]
> få kritik, så nyder jeg slagte billedet med en ultra kort kritik, og når
> koret af klaphatte efterfølgede går i selvsving over en sådan kritik, så

Synes Du selv at Dit eget talent lyser ud af billederne fra:"Billeder
fra Christiania..."?
<http://groups.google.dk/group/dk.fritid.foto/msg/ad8a4d78ec32cdd0?hl=da&>

Mvh.
Michael

Fra : Jacob

Dato : 25-08-05 17:43

> [...]
> kritik, så nyder jeg slagte billedet med en ultra kort kritik, og når
> koret af klaphatte efterfølgede går i selvsving over en sådan kritik, så

Nu når man snakker talentløshed så kig lige under din batteri faq på din
hjemmeside. den er stop fuld af fejl. Jeg har tidligere sendt dig en
rettelse til siden. men det er stadig de samme løgne og fejlagtigheder der
står på siden. specielt din info om ni-mh batterier er helt ude i hampen. du
kan kigge lidt på http://www.buchmann.ca/ der står ikke alt men der står
meget. du vil have meget ud af at læse nogle af kapitlerne.
forskellen på professionelle og amatører er kun hvad der er hoved
beskæftigelsen.

Jacob
amatør i foto men prof. i elektronik og batterier.

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-05 20:05

> Og jeg kommer til at tænke på, at måske vi alligevel skulle poste et par
> OTD'er, der foreslår fotogruppen opdelt i news:dk.fritid.foto.newbie og

Må jeg foreslå en 3. undergruppe:

Mon ikke de fleste blive enige om, hvem kaptajnen i ovenstående gruppe skal
være...

Hilsen Palle

Fra : Jan Bøgh

Dato : 26-08-05 08:05

Palle Johansen wrote:

> [...]

Du kan ikke bruge 'å' i et gruppenavn.

> Mon ikke de fleste blive enige om, hvem kaptajnen i ovenstående
> gruppe skal være...

Jeg kan komme i tanke om mange.

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Jakob

Dato : 24-08-05 23:41

In article <430cebe0$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk>, 61678029
@mobil.dk says...
> jeg fatte ikke Niels og andre

Lad nu være med at slå alle over en kam. Det er de meget erfarne og
deres velvilje der gør denne gruppe guld værd og der er meget at hente.
Ignorer dem du ikke bryder dig om så går det hele meget nemmere for
alle.

Den der generalisering hører ingen steder hjemme.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 25-08-05 08:12

> Den der generalisering hører ingen steder hjemme.

Enig

Når man har fulgt med i gruppen et stykke tid begynder der at vise sig et
mønster. Hvis du poster billeder til kritik skal du ikke tage det så tungt
hvis du får noget negativt kritik. Det er i sidste ende med til at gøre dig
bedre.

Og kritik i stil med "talentløse knipserier" kan du jo bare springe over.
Det handler jo nok mere om at skribentens får en eller anden form for kick
af at skrive den slags, end om et ønske fra skribentens side om at levere en
sober og reel kritik. Vær storhjertet og glæd dig over at du sikkert har
reddet skribentens dag :)

/Marten

Fra : ksk

Dato : 25-08-05 15:26

nu ha niels aldrig kommeteret min billdend jeg ha lagt på nette så pesonlig
ha jeg ikke noget mod han jeg synes bare han er dum at høre på ! der imod
han Hans han kunne jeg godt tænk mig at møde
KsK

Fra : Jan Bøgh

Dato : 25-08-05 16:01

ksk wrote:

> der imod han Hans han kunne jeg godt tænk mig at møde

Jamen, han virker da helt afgjort som en sympatisk fyr.
Men det var måske ikke det du ment?

vh
jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Jakob

Dato : 25-08-05 17:20

In article <430dd4f5$0$78286$157c6196@dreader1.cybercity.dk>, 61678029
@mobil.dk says...

> ha jeg ikke noget mod han jeg synes bare han er dum at høre på ! der imod
> han Hans han kunne jeg godt tænk mig at møde
> KsK

Har sgu da aldrig mødt nogen der er kommet så skævt ind i en gruppe som
dig.

Kan godt forstå at du er blevet provokeret men drop lige de der
latterlige trusler, hvordan har du lige regnet med at der er nogen som
helst der gider hjælpe dig med nogetsomhelst med den der attitude.

Et lille råd, ignorer dem der er fuldstændige usaglige og drop den
aggresive attitude, det er da for langt ude.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : ksk

Dato : 25-08-05 20:05

Trusler er der ingen der ha truet nogle jeg vil da gerne møde han så jeg kan
se om han er perfekt jeg ordblind og det påtalt Hans nu vil jeg da se om
mand er perfekt eller han måske skulle ha e lille handicap evt en lille øl
mave

Jacok jeg vil gerne vide hvor og hvornår jeg ha truet nolge det ligge ikke
til mig og ha aldrig gjordt ... jeg gid da ikke riskere at ryge ind at
sidde (igen) LOL fordi jeg har skubbet til en ,,,, jeg er da ikke idiote kun
ordblind som Hans K hvar så fillnk at påtalt EJ !!!!!! selv IKKE Niles
smid den i hoved på mig selv om det hva han jeg gik til angreb på

PS ingen skal føles truet af mig ,,, det hvad og er og har aldrig været
hensigt

KsK

Fra : Hans Kruse

Dato : 25-08-05 20:50

>han måske skulle ha e lille handicap evt en lille øl mave

Mit eneste handikap er, at jeg bruger Canon Formen skulle være ok, men
det får vi at se, når jeg om tre uger skal cykle fra Coast to Coast i
Pyrenæerne
700km, 14000 højdemeter på 6 dage, så ikke så meget fotografering, men måske
en lille bjergtop?

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Lars Troels

Dato : 25-08-05 09:16

> [...]
>
> kan i ikke lave jeres eje grp og lad os der fotografere i vores fritid ha
> vores grp i fred ,,, PIS over i en anden grp med jeres dum smart

Jeg kan godt forstå frustrationen over de bemærkninger der kom i forbindelse
med indlægget Nikon D2X. De hørte ingen steder hjemme, og var
utilstedelige....

På den anden side, synes jeg du skal moderere dit eget udfald også. Der er
ingen grund til ikke at fastholde en civiliseret opførsel. Der er nogle
"elementer" herinde, som man kan have mistænkt for kun at være her for at
opsøge diskussion og ballade. Men dem kan man jo bare ignorere.

Erfarne, mindre erfarne. Dem der tjener penge ved at fotografere og dem der
ikke tjener penge ved det. De dygtige og de mindre dygtige.... Jeg mener
enhver kan have glæde af forummet her uanset hvilken kategori man rubriceres
under. Der er nogle herinde der er virkelig dygtige til deres specialer, og
heldigvis er de også indstillede på at dele deres erfaringer. Det kan være
et godt forum for alle. Det kræver blot at vi opfører os ordenligt.

Hilsen

Lars T.
www.larstroels.dk

Fra : ksk

Dato : 25-08-05 15:42

ok lars men nu drejs det sig ikke om mit D2X eller kommetare fras niels til
mig (tror) ikke han ha set nogle billeder fra min endnu men jeg er da en
amatør ingen tivil om det ,, men det er niels kommetar til andre jeg ikke
kan klare ,, han behøve nu ikke at rose den ,,,,,, men at skriv taltlødt
knipseriog ikke andet ,, hva kan man brug det til ..... det er fint med
kritik også hård kritik men man skal da for fanden kun brug det til noget
,,, Niles er foto GRP " TITAN "

KSK

Fra : ksk

Dato : 25-08-05 20:29

OK Lars kloge ord ,,, skal tag det il efterretning

KsK