Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Dansk Eternit
Fra : Ulf Pedersen

Dato : 21-08-05 22:28

Engang en af Aalborgs største arbejdspladser
http://digifoto-nord.dk/coppermine/thumbnails.php?album=49
--

Mvh. Ulf Pedersen
http://www.digifoto-nord.dk/

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 22-08-05 17:23

Hej Ulf

On Sun, 21 Aug 2005 23:27:58 +0200, Ulf Pedersen
<ulf_pedersen@digifoto-nord.dk> wrote:

>Engang en af Aalborgs største arbejdspladser
>http://digifoto-nord.dk/coppermine/thumbnails.php?album=49

Fint at se dokumentation fra en arbejdsplads, det ser man aldeles for
själdent.

Det ser ikke ud som det er så länge siden den ophörte? Det ser ud som
det ikke er så länge siden, men det er vel forkert?

Der findes mange fine imellem syntes jeg.

mvh Hans Peter Larsson

Visby Sverige

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-05 18:28

Jeg synes disse billeder er blandt de bedste fra denne gruppe. De siger mig
langt mere end div. andre billeder som ellers offentliggøres via gruppen...

Sjovt nok havde jeg en lignende oplevelse med billeder fra Tjernobyl som var
lagt på internettet af en russisk motorcyklist...

Så nogen gange er det hamrende ligegyldigt med div. photoshop effekter osv.

Bare min mening.

Har andre haft samme tanke?

Mvh
Jesper

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 22-08-05 23:14

Hej Hans Peter og Jesper

>Engang en af Aalborgs største arbejdspladser
>http://digifoto-nord.dk/coppermine/thumbnails.php?album=49

Tak for kommentaren
--

Mvh. Ulf Pedersen
http://www.digifoto-nord.dk/

Fra : Petter Ettrup

Dato : 23-08-05 14:21

Hej Ulf!

Super fed serie, du har virkelig formået at fange den forladte stemning der
hersker på stedet.

Af ren og skær nysgerrighed (og misundelse): hvordan har du fået adgang til
denne fede lokation?

Mvh Petter

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 23-08-05 16:24

Hej Peter

>Super fed serie, du har virkelig formået at fange den forladte stemning der
>hersker på stedet.

Tak skal du ha

>Af ren og skær nysgerrighed (og misundelse): hvordan har du fået adgang til
>denne fede lokation?

Via et opslag på Fotokritik
http://www.fotokritik.dk/?x=/forumvis.html_id3=10247&fid=4

--