Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lidt isfugle igen i skygge og i solen
Fra : Gerner Majlandt

Dato : 21-08-05 17:42

Hej
Jeg ved godt at jeg har vist nogle isfugle før og i lige har set nogle at
Tommy's isfugle , men jeg våger lige pelsen igen, da jeg var en tur på samme
lokalitet i går og fik nogle flere billeder i "kassen"

Det første billede er taget inden solen ramte fuglene, og de 2 sidste med
sol på, det ændre godt nok den blå og rustrøde farve.
I må gerne smide en kommentar.

Billederne er taget med et 20D og et EF 300L f/4 IS USM + 1,4x extender

http://www.gm-foto.dk/fuglebilleder/20050820_isfugl3390_800.jpg

http://www.gm-foto.dk/fuglebilleder/20050820_isfugl3343_800.jpg

http://www.gm-foto.dk/fuglebilleder/20050820_isfugl3333_800.jpg

mvh
Gerner
www.gm-foto.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-05 18:11

"Gerner Majlandt" <majlandt@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> I må gerne smide en kommentar.
>
> Billederne er taget med et 20D og et EF 300L f/4 IS USM + 1,4x extender

Ærlig talt Gerner, jeg er slet ikke misundelig... ( Øv hvor er de
flotte!!! Tillykke med dem.

Mvh. Claus Petersen

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 21-08-05 18:51

> [...]
> I må gerne smide en kommentar.
>
> Billederne er taget med et 20D og et EF 300L f/4 IS USM + 1,4x extender

Der er jo ikke så meget andet at sige, end det er en stribe utrolig flotte
billeder du har fået der. Jeg er faktisk slet ikke misundelig

MVH
Thomas

Fra : Jan Bøgh

Dato : 21-08-05 18:52

Gerner Majlandt wrote:

> I må gerne smide en kommentar.

Flotte billeder!

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Jakob

Dato : 21-08-05 19:39

In article <4308aedd$0$22501$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
majlandt@mail.dk says...

Kan bedst lide det første og det sidste, det er rigtigt flotte må jeg
sige. Favoritten er nok det første, der er ligesom lidt mere ro over det
billede.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Hans Kruse

Dato : 21-08-05 22:01

Flotte!! Hvilken lokalitet taler vi om?

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 22-08-05 07:24

> Flotte!! Hvilken lokalitet taler vi om?

Hej Hans
De er taget ved Stubbergård sø som ligger syd for Skive og jeg har set op
til 3 forskellige fugle.

mvh Gerner

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 22-08-05 09:12

Gerner Majlandt wrote:

> [...]
> I må gerne smide en kommentar.
>
> Billederne er taget med et 20D og et EF 300L f/4 IS USM + 1,4x extender

Jeg synes, at det første billede er det bedste, der eg god ballance
i kompositionen, og farverne er meget lækre...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : LIV

Dato : 22-08-05 09:52

Gerner Majlandt wrote:

> http://www.gm-foto.dk/fuglebilleder/20050820_isfugl3390_800.jpg
>
> http://www.gm-foto.dk/fuglebilleder/20050820_isfugl3343_800.jpg
>
> http://www.gm-foto.dk/fuglebilleder/20050820_isfugl3333_800.jpg

Hold da op - hvor er de flotte.
Superskarpe og fantastiske farver.
Glæder mig til - måske engang - at blive lige så god til at fototgrafere.

Fra : Morten Wartou

Dato : 22-08-05 15:01

> [...]
> I må gerne smide en kommentar.
>
> Billederne er taget med et 20D og et EF 300L f/4 IS USM + 1,4x extender

De er meget lækre. Smukt fjerkræ, sådan en ville jeg gerne møde en dag, men
der er nok ikke så mange herinde i vores store grimme hovedstad. :)

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 23-08-05 21:43

Hej
Mange tak for jeres kommetarer til billederne

mvh
Gerner