Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Måske OT: Hvorfor står photografica ikke s~
Fra : Steen

Dato : 18-08-05 21:03

Jeg undrer mig over, at Photografica i Skindergade ikke står på listen over
Nikonforhandlere.
Det må da være en fejl, eller hvad?

http://www.europe-nikon.com/newsdetail.aspx?countryId=11&languageId=11&editorialId=185#1xxx

/Steen

Fra : Max

Dato : 18-08-05 21:20

Hej Steen

> Det må da være en fejl, eller hvad?

Sikkert en af de sædvanlige lister der hverken passer eller bliver
opdateret, bemærk at Phototeam figurere på den.

Mvh Max

Fra : Henri Gath

Dato : 18-08-05 23:10

dET HAR ALLE DAGE VÆRET EN SKODBIKS......

Fra : Steen

Dato : 19-08-05 06:30

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> dET HAR ALLE DAGE VÆRET EN SKODBIKS......

Hvorfor mener du det?

/Steen

Fra : Brizz

Dato : 19-08-05 11:31

Henri Gath wrote:
> dET HAR ALLE DAGE VÆRET EN SKODBIKS......

Så lad være med at handle der. Så skal vi i det mindste ikke stå bag dig
i køen derinde!

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-08-05 11:45

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse

> Så lad være med at handle der. Så skal vi i det mindste ikke stå bag
> dig i køen derinde!

Fiskeanus befinder sig vist kun på usenet for at sprede støj og møj, så du
skal nok ikke tage hans tilstedeværelse i denne gruppe seriøst.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 8/16/05)

Fra : Morten Hessellund

Dato : 19-08-05 14:01

On Thu, 18 Aug 2005 22:02:34 +0200, "Steen" <steen@cutie.dkx> wrote:

>Jeg undrer mig over, at Photografica i Skindergade ikke står på listen over
>Nikonforhandlere.
>Det må da være en fejl, eller hvad?

Ifølge DFA skyldes det, at Photografica i visse tilfælde på egen hånd
importerer Nikon-udstyr, der således ikke er omfattet af Dansk
Nikon-service.

Da Nikon således ikke kan garantere, at alt udstyr hos forhandleren
berettiger til Dansk Nikon-service, er Photografica ikke på den
pågældende liste.

Spørgsmålet er så, om alle de øvrige forhandlere kan sige sig fri for
at parallel-importere

/Morten