Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
program til sammenlægning af billeder
Fra : henrik

Dato : 17-08-05 19:34

Hej

Jeg søger et program som kan omdanne x-antal billeder til ét panorama
billede. anbefalinger, tips og ideer modtages gerne.

TAK

Hilsen
HEnrik

Fra : Mikkel U.

Dato : 17-08-05 19:43

henrik wrote:
> [...]
>
> Jeg søger et program som kan omdanne x-antal billeder til ét panorama
> billede. anbefalinger, tips og ideer modtages gerne.

http://www.autostitch.net kan måske bruges.

/mikkel

--
"The only source of knowledge is experience"

Albert Einstein

Fra : Jakob

Dato : 17-08-05 20:29

In article <MyLMe.65122$Fe7.209265@news000.worldonline.dk>,
mikkelu@gmail.com says...

> http://www.autostitch.net kan måske bruges.

Jeg kunne ikke få det til at virke så jeg tillader mig lige at toppe op
med denne her :0)

http://shorterlink.com/?74F09R

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : henrik

Dato : 17-08-05 20:57

"Mikkel U." <mikkelu@gmail.com> wrote in message

> http://www.autostitch.net kan måske bruges.
>
> /mikkel
>
> --
> "The only source of knowledge is experience"
>
> Albert Einstein

COOL mange tak

Fra : Max

Dato : 17-08-05 20:00

Hej Henrik

> Jeg søger et program som kan omdanne x-antal billeder til ét panorama
> billede. anbefalinger, tips og ideer modtages gerne.

Canon's PhotoStitch virker udmærket, men der må ikke være
objekter tæt på i billederne da de kan blive meget fortegnede.

Mvh Max

Fra : henrik

Dato : 17-08-05 20:58

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message
> Hej Henrik

> Canon's PhotoStitch virker udmærket, men der må ikke være
> objekter tæt på i billederne da de kan blive meget fortegnede.
>
> Mvh Max

tak for tippet
Har selv brugt den, syntes dog ikke den ligger til download nogle steder :(

Fra : Max

Dato : 17-08-05 21:24

Hej Henrik

> Har selv brugt den, syntes dog ikke den ligger til download nogle steder
:(

Jeg fik den med et Canon kamera, og det kunne jo være du havde
et Canon kamera også.

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-05 20:26

Adobe Photoshop Elements 2. Funktionen hedder vidst "Photomerge".

Jeg har selv brugt det til dette:

http://www.foto-basen.dk/?page=16&author=1857&id=14709&photopage=1#

-Steen

Fra : Per O.

Dato : 17-08-05 21:09

"henrik" <henrik@area42.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg søger et program som kan omdanne x-antal billeder til ét panorama
> billede. anbefalinger, tips og ideer modtages gerne.
>
> TAK

Et af de mest suveræne er http://www.panoramafactory.com/

Se e.v.t. på min hjemmeside, der ligger der en del panoramer lavet i det
program.

Per O.
www.skaldepande.dk