Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Auftragsbestätigung fra Technichdirect
Fra : Argh

Dato : 15-08-05 09:55

Hejsa

Er der nogen af jer der har handlet hos Technichdirect og som kan svare mig
på hvad en Auftragsbestätigung er for noget? Se nedenfor cut/paste af e-mail
jeg har fået fra dem. Kan man udfra det sige noget om hvornår jeg får mit
camera? Har I nogen erfaring med leveringstid fra firmaet i Tyskland.

Tak for Svar

/AA

Herrn XXXX XXXXXXX

Ihre Auftrags-Nummer: XXXXXX

AUFTRAGSBESTÄTIGUNG XXXXXX Würzburg, 11.08.2005

Sehr geehrter Herr XXXX,

wir bestätigen Ihre Bestellung vom 11.08.2005

Menge ArtNr. Bezeichnung Einzelpreis EUR

----- ------ ---------------------------------------------- ---------------

1 753XXX Canon EOS 350 D Kit 18-55 791,00

schwarz

ist bereits für Sie bestellt

1 567789 SanDisk 1GB CompactFlash Card 98,00

Ultra II SDCFH-1024-902

Please note:

"costs for pickup-service are

separately charged by DZR"

Delivery time not known yet -

we will keep you informed.

Fra : Martin K. R.

Dato : 15-08-05 10:08

"Argh" <ohhhh@ohh.dk> wrote in message
> [...]
> jeg har fået fra dem. Kan man udfra det sige noget om hvornår jeg får mit
> camera? Har I nogen erfaring med leveringstid fra firmaet i Tyskland.

En "Auftragsbestätigung" er bare en ordreseddel med dine bestillinger.

"ist bereits für Sie bestellt" betyder normalt at det ikke er lagervare, og
så kan ventetiden variere en del (afhængig af hvornår TD kan få det).
Men i øvrigt har TD da nu fået en (simpel) indikation af lagerstatus, så det
går da fremad...

Martin

Fra : Holst

Dato : 15-08-05 10:11

Argh wrote:

> [...]
> jeg har fået fra dem. Kan man udfra det sige noget om hvornår jeg får mit
> camera? Har I nogen erfaring med leveringstid fra firmaet i Tyskland.

Måske skulle du prøve dk.forbruger eller dk.kultur.sprog i stedet.

Fra : Argh

Dato : 15-08-05 11:52

"Holst" <newsaug05@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Måske skulle du prøve dk.forbruger eller dk.kultur.sprog i stedet.

Måske du skulle "klappe gællerne i" hvis du ikke har noget fornuftigt at
sige.

Fra : Simon Nielsen

Dato : 17-08-05 00:02

> Måske du skulle "klappe gællerne i" hvis du ikke har noget fornuftigt at
> sige.

Du poster forkert og så er det venligt at lede dig på det rigtig spor. Vi
prøver alle at være venlige, men er man anonym (i sine egne tanker) så
bliver man generelt ikke behandlet helt så godt. Jeg har den opfattelse af
brugerne på usenet og specielt i EDB grupperne at de der ved noget kun
svarer på dem der er seriøse brugere af usenet.

Men jeg beder dig, vil du ikke godt tale pænt, det gør vi alle sammen
(bortset fra nogle enkle der alligevel ikke bliver hørt mere)

Mvh
Simon

Fra : Erik W.

Dato : 17-08-05 08:47

"Argh" skrev i news:430073c2$0$177$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Måske du skulle "klappe gællerne i" hvis du ikke har noget fornuftigt at
> sige.

Et tip: I stedet for at bruge tid på at angribe dem der kritiserer dig,
burde du måske bruge lidt energi på at give lidt respons til dem der faktisk
svarede på dit spørgsmål. På den måde er du med til at sikre at man gider
hjælpe dig en anden gang.

Mvh Erik

Fra : Erik W.

Dato : 15-08-05 10:12

"Argh" <ohhhh@ohh.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg har fået fra dem. Kan man udfra det sige noget om hvornår jeg får mit
> camera? Har I nogen erfaring med leveringstid fra firmaet i Tyskland.

Det er såmænd bare en ordre-bekræftelse. Når de har varen og sender den til
dig får du en mail mere med headeren "Versandinformation", og så varer det
kun 2-3 dage før du har varen. Jeg har erfaringer med TD fra flere
forskellige omgange og de er bestemt mestendels positive, men det er klogt
at spørge til leveringstiden inden man bestiller. Det er nok den største
ulempe ved TD: De fortæller ikke hvor hurtigt de kan levere, hvis du ikke
selv spørger om det. - Der kan risikere at gå lang tid hvis de ikke har
varen på lager.

Mvh Erik

Fra : waal

Dato : 15-08-05 10:22

Auftrag = ordre, så mon ikke det er en ordrebekræftelse

PS. køb en tysk/dansk-dansk/tysk ordbog

mvh
Michael

Fra : ;o\)-max-

Dato : 15-08-05 11:46

"Argh"
> [...]
> jeg har fået fra dem. Kan man udfra det sige noget om hvornår jeg får mit
> camera? Har I nogen erfaring med leveringstid fra firmaet i Tyskland.

Kopier texten og gå ind i den engelske version af google
sprogværktøjer translate german to english.. Måske det
er lettere.. -max-

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-05 16:20

--
Jeg har 3 gange handlet med dem. Først modtager man en ordrebekræftelse, og
når varen afsendes, får man en ny note.