Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
collage
Fra : Birgit

Dato : 13-08-05 13:41

Hvis man vil lave en collage af f.eks. 5 billeder.

Så lægger jeg den over i Word ved hjælp af kopier og sæt ind. Men når jeg så
vil arrangere billederne så kan jeg ikke komme til det med musen. Når jeg
prøver at flytte billederne så ryger de tilbage igen.. Nogen der lige ved
hvad jeg skal ??

Hilsen Birgit

Fra : Food_life

Dato : 13-08-05 13:52

On Sat, 13 Aug 2005 14:41:23 +0200, "Birgit" <grobrednylf@stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>prøver at flytte billederne så ryger de tilbage igen.. Nogen der lige ved

Word er et megt dårligt program til den slags; men det kan lade sig
gøre - brug formatering af billedet, så får du lov til at flytte rundt
på det!

MVH

Fra : Birgit

Dato : 13-08-05 13:55

Ok, tak, hvilket program ville du da bruge i stedet?

V h Birgit

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 13-08-05 14:39

In article <42fded48$0$1177$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, Birgit wrote:

> Ok, tak, hvilket program ville du da bruge i stedet?

Alle de dyre. Quark, Pagemaker, etc.

Men Photoshop og andre billedbehandlingsprogrammer kan også.

Fra : Lasse Elmer

Dato : 13-08-05 21:06

"Birgit" <grobrednylf@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Ok, tak, hvilket program ville du da bruge i stedet?

Godt, nemt og billigt:
http://www.lumapix.com/pages/frontpage/frontpage.shtml

Check hvad man kan med det:
http://www.fotoscraps.com/gallery/index.php

VH
Lasse Elmer

Fra : Esben

Dato : 13-08-05 16:22

> [...]
> jeg prøver at flytte billederne så ryger de tilbage igen.. Nogen der lige

Dobbeltklik på billedet i Word og vælg "bag tekst" eller "foran tekst" under
Layout fanen.

--
Esben

Fra : Food_life

Dato : 13-08-05 18:41

wrote:

> [...]
>prøver at flytte billederne så ryger de tilbage igen.. Nogen der lige ved

Microsoft Publisher der normalt følger med Officepakken kan også -
endda meget nemt!

MVH