Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fremkaldelse af digitale billeder
Fra : Morten Munk-Jensen

Dato : 12-08-05 00:34

Hvor kan jeg få fremkaldt mine digitale billeder i store formater? Jeg
tænker på 20x30 cm og opefter. Hvem kan gøre det pænt og hvad skal jeg regne
med at det vil koste?

På forhånd tak.

Mvh
Morten

Fra : Steen

Dato : 12-08-05 03:15

"Morten Munk-Jensen" <munk_jensenTAGVÆK@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan jeg få fremkaldt mine digitale billeder i store formater? Jeg
> tænker på 20x30 cm og opefter. Hvem kan gøre det pænt og hvad skal jeg
> regne med at det vil koste?

Jeg bruger selv http://www.pixum.com og har fået lavet en del 20x30 cm til
ca. 10 kr/stk. Der er vist ingen, som gør det billigere. Jeg har også fået
lavet nogle i 30x45cm og 50x75cm. Der har ikke været noget at udsætte på
kvaliteten.

Du kan se priserne her.
http://int.pixum.com/?act=shop&cid=7

Husk at der også kommer fragt på den samlede pris.

/Steen

Fra : Jens Holm

Dato : 12-08-05 07:01

Morten Munk-Jensen skrev:
> [...]
> tænker på 20x30 cm og opefter. Hvem kan gøre det pænt og hvad skal jeg regne

http://www.billedbutikken.dk har et godt ry, og ikke uden grund.
Alternativt er http://www.pixdiscount.dk meget billige, men om deres
kvalitet kan jeg ikek udtale mig, prøv dem.

Skal det være større er der http://www.abclyskopi.dk eller
http://www.lasertryk.dk og ikke mindst http://www.colorgruppen.dk, den
sidste er ikke billige, men kvaliteten er indiskutabel god.

Jens

Fra : SpookiePower

Dato : 12-08-05 10:46

Der findes også http://www.xposure.dk

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 12-08-05 11:23

> [...]
> Hvor kan jeg få fremkaldt mine digitale billeder i store formater? Jeg
> tænker på 20x30 cm og opefter. Hvem kan gøre det pænt og hvad skal jeg

I 20x30 kan du få fremkaldt dem i Bilka for 8-9 Kr. stykket, der kommer så
et startgebyr på (kan ikke huske det præcis) mener det ca. 20 Kr. Kvaliteten
synes jeg er god nok. 20x30 er også det største de laver i Bilka.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"