Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Genskabe billeder fra CF kort
Fra : HKN

Dato : 10-08-05 22:28

Hej,

Har lige haft indbrud i bilen og fået stjålet den bærbare, og havde ikke
lige fået de sidste feriebilleder back'et up

Jeg har netop formateret mit ene CF-kort, og taget et par billeder - på
dette kort lå der inden formateringen ca. 120 billeder fra dette års
sommerferie - kan de genskabes?
(Jeg er klar over at firmaer som f.eks Ibas kan gøre det - men jeg tør
ikke
tænke på prisen!)

Nogen bud på nogle gode værktøjer?

Pft

Henrik

Fra : Brian Lund

Dato : 10-08-05 22:33

> [...]
> sommerferie - kan de genskabes?
> (Jeg er klar over at firmaer som f.eks Ibas kan gøre det - men jeg tør

Så længe du ikke har fyldt kortet med lige så mange MB som du har slettet
kan du stadig genskabe (nogen af) dem! - Dem som ikke er blevet overskrevet
selvfølgelig...

> Nogen bud på nogle gode værktøjer?

PC inspector smart recovery!
Det har reddet mig et par gange nu, husk lige at vælge hvilken type filer
den skal genskabe, den kan endda hitte ud af CR2 som mit EOS 350D laver...

http://www.pcinspector.de/smart_media_recovery/dk/welcome.htm

Brian

Fra : HKN

Dato : 11-08-05 09:10

> [...]
filer
> den skal genskabe, den kan endda hitte ud af CR2 som mit EOS 350D

Super - 1000 tak! Jeg fik reddet ca. 100 billeder - mange tak for hjælpen

Mvh
Henrik

Fra : Kim Schroeder

Dato : 14-08-05 22:26

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse news:234a$42fa7215$3e3d8579$12853@news.arrownet.dk...

> [...]
> den skal genskabe, den kan endda hitte ud af CR2 som mit EOS 350D laver...

Super smart program - tak for linket

Kim