Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lidt sol i haven
Fra : Hans Kruse

Dato : 10-08-05 12:12

Lidt sol i haven er det blevet til i Sverige indimellem regnvejret. Her er
et par skud:
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1581157
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1582350

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : rosenauer.dk

Dato : 10-08-05 12:19

> Lidt sol i haven er det blevet til i Sverige indimellem regnvejret. Her er
> et par skud:

Fine macroskud, Hans! - imponerende skarpe :)

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : Jan Bøgh

Dato : 10-08-05 14:17

Hans Kruse wrote:
> Lidt sol i haven er det blevet til i Sverige indimellem regnvejret.
> Her er et par skud:
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1581157
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1582350

Sikke flot, det kan blive, når man bruger mere end blænde 2.8

vh
jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Hans Kruse

Dato : 10-08-05 15:49

> Sikke flot, det kan blive, når man bruger mere end blænde 2.8

Så du kunne ikke lide mit f/2.8 skud
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1574225?

Ok, f/2.8 er meget svært at ramme rigtigt, jeg tog mange samme dag, som
ovenstående blev taget og der var nogle, som var ok skarpe, men ikke på den
rigtige måde, hvor jeg synes ovenstående billede har skarpheden på fluens
øje, hovede, ben, blomst og resten glider over i farveflader og derfor var
rimeligt vellykket. Ville det have været bedre med en mindre blænde, som
f.eks. f/11? Det tror jeg ikke.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 10-08-05 21:20

Hans Kruse wrote:
> Lidt sol i haven er det blevet til i Sverige indimellem regnvejret. Her er
> et par skud:
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1581157
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1582350

Imponerende. Er de billeder 1:1 af original billedets størrelse?

--
Thomas Schreiber
http://fish.iddx.net - no more bs

Fra : Hans Kruse

Dato : 10-08-05 23:31

> Imponerende. Er de billeder 1:1 af original billedets størrelse?

Nej den første er 1804x1692 og den anden 1496x1436 pixels ud af de normale
2332x3504, der kommer ud af 20D'eren.
Jeg har været så tæt på jeg kunne, dvs. næsten 1:1 på objektivet.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 10-08-05 22:02

Hej Hans

On Wed, 10 Aug 2005 13:12:17 +0200, "Hans Kruse"
<hans.kruse@mail.tele.dk> wrote:

>Lidt sol i haven er det blevet til i Sverige indimellem regnvejret. Her er
>et par skud:

Vist er det sol i Sverige, i hvertilfälde her på Gotland.

Men det er fine billeder du har taget, du kan väre ganske tilfreds med
dem syntes jeg.

mvh Hans Peter Larsson

Visby Sverige