Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Der er gang i rygterne
Fra : Tommy Jensen

Dato : 09-08-05 19:38

På dpreview er der godt gang i rygterne om en nyt Canon kamera 5D

Der er endda et pdf dokument som efter sigende skulle være lækket af
Canons reklame firma

http://alex.netfun.ro/Canon5D-specs.pdf

MVH Tommy Jensen
Erstat YYMMDD med 29. marts. 2005 i email adresse.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 09-08-05 22:10

In article <utthf1ln1uvef6bt7cf68915nbmnm0n6mu@4ax.com>, Tommy Jensen wrote:
> På dpreview er der godt gang i rygterne om en nyt Canon kamera 5D
>
> Der er endda et pdf dokument som efter sigende skulle være lækket af
> Canons reklame firma
>
> http://alex.netfun.ro/Canon5D-specs.pdf

Lad mig se, hvad kan jeg tyde ud af dette vulgærlatinske sprog ?
12,8 mpix -
3 billeder/sekund - det er noget langsommere edn 5/s fra 20D. Dog med
en buffer på 17 stk raw (13x17 = 256MB RAM)
2.5" skærm - så kan de blinde være med
Samme farveprogrammer som 20D
Ikke kompatibel med alle EF-S objektiverne, 1.0x cropo
Fokus skærm kan udskiftes
X-sync kun 1/200s som 350D - modsat 1/250s for 20D
ISO 50
spotmåling