Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
FinePixViewer, Fuji
Fra : Orkney

Dato : 09-08-05 19:50

Hej ...

Jeg har formatteret min pc. I forbindelse med reetableringen af samme kan
jeg konstatere at jeg har forlagt den CD der fulgte med mit Fuji Finepix
kamera. Programmet hed FinePixViewer. Er der en venlig sjæl der kender til
om jeg kan hente programmet et eller andet sted; subsidiært om der i det
mindste findes en driver der gør at min PC vil kendes ved kameraet. Jeg kan
ikke umiddelbart finde noget på Fuji's hjemmeside )0:

Vh
Finn

Fra : Knud I

Dato : 09-08-05 22:21

"Orkney" <6x122439@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan
> ikke umiddelbart finde noget på Fuji's hjemmeside )0:

Har du prøvet her
http://www.fujifilm.ca/FAQ/FaqAnswers.asp?ParentID=8&SectionID=100&SID=106&ID=446#7
Mvh knud

Fra : Orkney

Dato : 11-08-05 16:05

"Knud I" <Knud_i@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Orkney" <6x122439@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet her

http://www.fujifilm.ca/FAQ/FaqAnswers.asp?ParentID=8&SectionID=100&SID=106&ID=446#7
> Mvh knud

...... tak; det virker.

Vh
Finn

Fra : Peter Schrøder

Dato : 10-08-05 08:14

Orkney skrev:

> [...]
> Finepix kamera. Programmet hed FinePixViewer. Er der en venlig sjæl
> der kender til om jeg kan hente programmet et eller andet sted;

Drivere og Finepixviewer 3,2 kan hentes her:
http://www.fujifilm.no/default.asp?tf=y&gid=85&amid=716

Peter Schrøder

Fra : Orkney

Dato : 11-08-05 12:49

"Peter Schrøder" <petersch@vip.cybercity.invalid> skrev i en meddelelse

> Drivere og Finepixviewer 3,2 kan hentes her:
> http://www.fujifilm.no/default.asp?tf=y&gid=85&amid=716
>
> --
> Med venlig hilsen
> Peter Schrøder

Hmmmm - tak - det er muligt at det er mig der er tung i det: Jeg kan altså
kun finde en installationsguide til FinePixViewer på det anførte sted (I sæt
cd'en .....klik på Install ....) - det er selve applikationen jeg mangler-
ikke evnen til at installere den .

Vh
Finn

Fra : Peter Schrøder

Dato : 11-08-05 13:31

Orkney skrev:

> [...]
> anførte sted (I sæt cd'en .....klik på Install ....) - det er selve
> applikationen jeg mangler- ikke evnen til at installere den .

Næeh. Det kan jeg godt se. Linket ender et andet
sted end ventet. Men det funker nu fint nok endda.
Bare klik på Programvare og drivere i menuen til
venstre.

Peter Schrøder

Fra : Orkney

Dato : 11-08-05 16:06