Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
nye billeder
Fra : Ole Larsen

Dato : 08-08-05 18:52

Kom lige til at lave nogle billeder i eftermiddags. Det er af den slags,
nogle af jer reagerer ret negativt på. In/yt interesserer mig ikke, men
begrundede udsagn er velkomne, uanset holdning.
Der er kun lavet brightness/contrast efter konvertering. Jeg er ikke
sikker på at det sidste vender rigtigt ;-O
Værs´god at skyde:

http://home.tiscali.dk/muggler/07/index.htm

Klik på et billede fører til næste.
--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (05.aug.2005) design og nye billeder(G6) på:

Fra : Brizz

Dato : 08-08-05 20:12

Ole Larsen wrote:
> [...]
> Der er kun lavet brightness/contrast efter konvertering. Jeg er ikke
> sikker på at det sidste vender rigtigt ;-O

Ikke lige min stil.

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : Ole Larsen

Dato : 08-08-05 19:22

Brizz skrev:

> Ikke lige min stil.

Hva´ de er allerede solgt til en tapetfabrik ;-o

Fra : Brian Lund

Dato : 08-08-05 19:37

> Hva´ de er allerede solgt til en tapetfabrik ;-o

Det vil jeg nu nødigt ha som tapetmønster på mine vægge ;)

Der mangler noget stillestående imo!

Brian

Fra : Ole Larsen

Dato : 08-08-05 19:43

Brian Lund skrev:

> Det vil jeg nu nødigt ha som tapetmønster på mine vægge ;)
>
> Der mangler noget stillestående imo!

Det er funktionelt design - beregnet til badeværelser til
klublejligheder så der ikke er optaget i halve timer. Ku´du ikke se en
med paranoia efter at have været til trance-tekno hele natten sidde der
i længere tid?
Spøg til side - jeg kan godt lide genren, men disse er skudt af i en
fart. Der er dog tre, jeg skal rode videre med.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 08-08-05 20:22

Ole Larsen wrote:

> Spøg til side - jeg kan godt lide genren, men disse er skudt af i en
> fart. Der er dog tre, jeg skal rode videre med.

18a, 22a og 23a?
Jeg kan også godt lide dem - når de ikke er alt for 'gotiske'.
Men det er nok sværere i nogenlunde få ord at forklare hvorfor.
Ud over at jeg godt kan lide flader, der på en eller anden måde har en
'rytme' i sig.

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Ole Larsen

Dato : 08-08-05 20:33

Jan Bøgh skrev:

> 18a, 22a og 23a?

20,21,27 var min første tanke. Men nu du siger det, nok også 18. Det er
det dejlige, når man viser frem og en, som du, gider _se_ og udtrykke.
Man ser så selv nyt eller noget man overså/tog for givet.

> [...]
> Men det er nok sværere i nogenlunde få ord at forklare hvorfor.
> Ud over at jeg godt kan lide flader, der på en eller anden måde har en

Ja, rytme så er jeg med - plejer selv at tænke mønstre og gentagelser i
mønstre.
Du bør også lige kaste et blik på den anden (skift 07 ud til 08 i link)

Fra : Pepe

Dato : 08-08-05 19:39

"Ole Larsen" <olenospam@nospam.dk> skrev i meddelandet
> [...]
> --
> Med venlig hilsen, Ole Larsen.
> Nyt (05.aug.2005) design og nye billeder(G6) på:

Vadå stillbild?

Pepe

Fra : Ole Larsen

Dato : 08-08-05 19:45

Pepe skrev:

> Vadå stillbild?
>
> Pepe
Just præcist

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 08-08-05 19:02

In article <42f79bc5$0$18645$14726298@news.sunsite.dk>, Ole Larsen wrote:
> [...]
> Der er kun lavet brightness/contrast efter konvertering. Jeg er ikke
> sikker på at det sidste vender rigtigt ;-O

Jeg tror din IS skal ind til justering.