Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotostafetten, nyt emne uge 33: "Vind og S~
Fra : /Peter

Dato : 08-08-05 17:10

Emnet for Fotostafetten, uge 33 er:

"Vind og Skæv"

Og som en ekstra opmuntring til at deltage i fotostafetten uge 33, er
præmien denne gang 2 (TO!) poser skumbananer, direkte sendt til
vinderens postkasse, snailmail-kassen vel at mærke.

Resultattråd bliver postet Torsdag aften uge 33.

Regler for deltagelse i Fotostafetten:
http://www.fotostafetten.dk/Regler.php

(Jeg ved ikke helt hvordan den dukker op på http://www.fotostafetten.dk)

Best*Shooting*Regards
/Peter

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-08-05 17:21

/Peter skrev den 08-08-2005 18:09:
> Emnet for Fotostafetten, uge 33 er:
>
> "Vind og Skæv"

Hehehe, jeg skal til Thy her i weekenden, mon ikke der er noget som både
er det ene og det andet

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Carsten Riis

Dato : 15-08-05 23:33

Carsten Riis skrev den 08-08-2005 18:20:

> Hehehe, jeg skal til Thy her i weekenden, mon ikke der er noget som både
> er det ene og det andet

Jeg mener, at der blev debatteret på et tidspunkt at så snart temaet
blev fremlagt, så måtte man tage billeder og lade dem deltage i stafetten.

Hvis dette er tilfældet, så har I her mit bidrag:
http://www.fotostafetten.dk/displayimage.php?pos=-135

Fra : Bo Bjerre

Dato : 08-08-05 20:31

/Peter wrote:
> Emnet for Fotostafetten, uge 33 er:
>
> "Vind og Skæv"

Vind og skæv med samme sind ??

Bo //

Fra : /Peter

Dato : 08-08-05 20:52

"Bo Bjerre" <post@fjernes-sidebanen.dk> skrev i en meddelelse

> Vind og skæv med samme sind ??

I bestemmer helt selv hvordan i vil tolke dette emne.

Jeg kan ikke se mit eget indlæg der startede denne tråd, kun svar der
starter med: Re:
hvorfor kan jeg ikke det?

/Peter