Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Defekt kamera ?
Fra : 4700

Dato : 08-08-05 09:44

Er der nogle der har et bud på hvad mit kamera kan fejle, skulle teste et
memory kort og vupte døde kameraet 100%, der er ikke noget liv i det mere

det er et dantax SX-5200Z

4700

Fra : Simon Nielsen

Dato : 08-08-05 13:32

"4700" <dsl11380FJERN@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> memory kort og vupte døde kameraet 100%, der er ikke noget liv i det mere

sikkert en kortslutning, med så lidt info er det, det eneste jeg kan komme
på. Nu ved jeg ikke hvilke kort det kamera kræver, men kræver det MMC og
ikke understøtter SD og man sætter et SD kort i, så kan det give problemer.

Mvh
Simon

Fra : 4700

Dato : 08-08-05 13:53

ja kortet er et cf kort på 32 mb det der er føft med men har kørt et par år
med 256mb

Fra : Simon Nielsen

Dato : 08-08-05 14:11

> ja kortet er et cf kort på 32 mb det der er føft med men har kørt et par
> år med 256mb

Det kan også være et tilfælde at kameraet lige pludselig falder død om. Jeg
kender ikke så meget til kameraet, men jeg kunne forestille mig at det er
det der er sket. Da CF passer til CF sådan er det jo bare.

Mvh
Simon