Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Flash canon/sigma
Fra : Stagger Lee

Dato : 06-08-05 21:51

Hej Alle

Jeg er på udkig efter en flash til mit Canon EOS 350D og står nu og
skal vælge mellem:
Sigma EF-500 Super DGII flash CA
Canon Speedlite 420EX

Umiddelbart har Sigma'en bedre ledetal men der kan jo være andre
vigtige ting og erfaringsmæssigt (fra helt andet type apperatur) ved
jeg at det er smart at have samme leverandør hvis der skulle opstå
problemer, så er det jo kun et firma at slås med.

Hvad syntes i og vil jeg om et par uger græde mig i søvn over ikke at
have købt Canon Speedlite 580EX istedet ?

Hilsen
Dennis

Fra : Knud Bonke

Dato : 07-08-05 06:52

:
[...]

Stol du trygt på Sigma i forbindelse med Canon, og vær opmærksom
på muligheden for at kompensere med over- eller underbelysning på
dit 350d.
Sigma EF 500 ST kan kun bruges med automatik på brændvidder op
til 105mm.
mvh Knud