Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Danske internet foto-butikker?
Fra : Brian Lund

Dato : 06-08-05 15:07

Jeg kunne egentligt godt tænke mig et 58mm ND filter, og i den forbindelse
har jeg så kigget på alle de sider jeg nu kendte... Men ingen har et! :(

Jeg kunne jo "bare" gå ned i den lokale fotobutik og finde et, men den
nærmeste butik er 15 km væk, og han gør vist ikke i meget andet end
fremkaldelse/pasfoto, så chancen for at han har sådan et på lager er nok
minimal, så er der også en "photocare" i nærheden, men der er chancen vel
lige så lille?

Så jeg kunne godt tænke mig nogen web-adresser til nogen butikker hvor man
altså kan lave fjernkøb, og hvor de har ND filtre :)

Brian

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 06-08-05 16:43

In article <5a112$42f4c3b9$3e3d8579$22316@news.arrownet.dk>, Brian Lund wrote:
> [...]
>
> Så jeg kunne godt tænke mig nogen web-adresser til nogen butikker hvor man
> altså kan lave fjernkøb, og hvor de har ND filtre :)

Den "store butik" ebay har det hele.
Filtre køber jeg selv lidt tættere på Japan, da de er meget
billigere derovre (Hong Kong).

Fra : Brian Lund

Dato : 07-08-05 04:44

> Den "store butik" ebay har det hele.
> Filtre køber jeg selv lidt tættere på Japan, da de er meget
> billigere derovre (Hong Kong).

Nu spurgte jeg efter danske butikker ;)

Bla. pga af ventetiden på forsendelsen, og højere porto vil jeg ikke rigtigt
bestille fra udlandet (tyskland/TD)...

Men hvis jeg ikke finder nogen danske ender det nok med at jeg må overtale
min makker til at bestille noget fra TD sammen med mig (igen)!

Brian

Fra : Oliver

Dato : 06-08-05 17:22

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> wrote in

> [...]
>
> Så jeg kunne godt tænke mig nogen web-adresser til nogen butikker hvor
> man altså kan lave fjernkøb, og hvor de har ND filtre :)

Hej Brian

Jeg købte et filter i www.photoshop.dk.
Det var lige så billigt som i Tyskland.
Der var hurtig forsendelse og ingen problemer.

Mvh
Oliver

Fra : Brian Lund

Dato : 07-08-05 04:42

> Hej Brian
>
> Jeg købte et filter i www.photoshop.dk.
> Det var lige så billigt som i Tyskland.
> Der var hurtig forsendelse og ingen problemer.

De har ingen ND filtre, de er ikke lige så billige som en tysk webshop, men
ja de er hurtige med forsendelsen, har selv købt et polfilter dér! (Gad ikke
vente på at få det sendt fra tyskland+betale mere i porto)

Brian

Fra : Jan Kristensen

Dato : 07-08-05 06:28

Hej

prøv foto steen http://www.fotosteen.dk/

Mvh

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-05 07:45

"Jan Kristensen" <no-spam-vang@image.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> prøv foto steen http://www.fotosteen.dk/
>
> Mvh

Hmmm sidst opdateret 15. september 2004? Mon det nu er smart?

Mvh. Claus Petersen

Fra : Brian Lund

Dato : 08-08-05 18:50

> [...]
>
> Så jeg kunne godt tænke mig nogen web-adresser til nogen butikker hvor man
> altså kan lave fjernkøb, og hvor de har ND filtre :)

Nå, ND filtre er åbenbart ikke noget de gør så meget i længere...!

Tre (fysiske) butikker kunne fortælle mig prisen, 298, 340 og 300 kr...
Ingen steder var det dog på lager.
En enkelt internetbutik havde det i sortimentet, men ikke på lager, og
heller ikke til at fremskaffe foreløbigt.

Så jeg bestiller med en kammerat fra tyskland, så kan jeg også lige købe et
par andre nipsting når nu jeg er igang...

Brian