Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
UV fotografering ?
Fra : Glenn

Dato : 04-08-05 08:13

Hej med jer !!

Skal afsted på Chartertur til Hurghada her på Mandag.

Og i den forbindelse, har jeg nu købt et billigt Baze Aqua Fun kamera med
undervandshus incl. (199.-)

Er det bare en Iso 400 film strimmel jeg skal købe dertil ? Er lidt i tvivl.

Jeg er IKKE fotograf på nogle punkter overhovedet, så hvis i har lidt tips
til sådanne optagelser så bare skriv løs !!

Glenn

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-08-05 10:53

"Glenn" <Glenn@_GÆT-SELV_Smorawski.dk> skrev i en meddelelse

> Er det bare en Iso 400 film strimmel jeg skal købe dertil ? Er lidt i
> tvivl.

Hvis det var mig, der skulle til Hurghada, ville jeg nok overveje at
supplere op med en fragmentationsvest.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 7/22/05)

Fra : Glenn

Dato : 04-08-05 18:09

..

> Hvis det var mig, der skulle til Hurghada, ville jeg nok overveje at
> [...]

Hrmmm..... Var det lige mit spørgsmål ??

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-08-05 21:06

> Hrmmm..... Var det lige mit spørgsmål ??

Det ved jeg sør'me ikke. Var det? Du spørger "Er det bare en Iso 400 film
strimmel jeg skal købe dertil ? Er lidt i tvivl.", og jeg svarer efter
bedste evne. Hvis du ikke kan tåle svarene her, så find dig dog et andet
sted at spørge.

Fra : Henrik S.

Dato : 04-08-05 19:29

Hej.

Et tip - husk under dykning at have kameraet sat fast på vesten el.
lign. med en karabinhage - ikke bare holde kameraet i hånden. Jeg
mistede mit Baze på den måde - det var ikke gjort fast - og pludselig
var det væk!

Husk at 400 ASA er OK under vandet- men måske for følsom til
"oven-vande" billeder.

Husk at kameraet sandsynligvis ikke kan bruges (du kan ikke trykket
udløserknappen ind) under ca. 10-15 m.

Men rigtig god tur!

Henrik S.
- som nu bruger Canon S70 m. UV-hus