Mc-køb uden afgift??
Fra : Eddie

Dato : 06-06-01 17:04

Hej med jer.

Jeg går stærkt og overvejer at købe en mc hos mc-forum i nordsjælland.
Jeg har flere gange været deroppe og kigge og snakke med ham, og valget har
faldet på en Kawasaki gpz 750r (håber at det er en god cykel).
Jeg har besluttet at købe den uden afgift, men hvad sker der så derefter,
når cyklen skal synes og der skal betales afgift på den, hvordan gør man??
Han har snakket lidt om at cyklen skulle have en form for "test" som jeg
skulle betale ekstra for at få med, hvad går den ud på??
Er der iøvrigt nogen i denne NG, som har købt en cykel uden afgift hos ham
og som har nogle erfaringer med med det??
Grunden til at jeg kunne tænke mig at gøre det på den måde, er at jeg skal
til at studere... så penge sparet er penge tjent!!

På forhånd tak!!

--
Mvh. Thomas Hansen
(med en bundsolid og trofast gammel z 650)

Fra : Verner Domino

Dato : 06-06-01 19:54

Hej Thomas
Hvad skal du give og er den importeret fra USA får du problemer ellers kan
jeg hjælpe dig
med at finde en
MVH Verner
V.Trading MC Import