Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fuji F10
Fra : Jensen

Dato : 01-08-05 07:33

hej.
Jeg overvejer at investerer i en Fuji finepix F10, den har fået nogle gode
anmeldelser, men er den også som god i virkeligheden, så hvis der er nogen
der har nogle hands'on erfaringer må den meget skrive et par linier.

Jeg ved godt at det er et meget åben spørgsmål, det er heller ikke noget
specifik jeg går efter, men bare gode/dårlige erfaringer.

på forhånd tak
Søren..

Fra : Annika Leth-Olsen

Dato : 01-08-05 19:37

Hej Søren
Jeg har investeret i et Fuji F10. Mit aller første digital kamera.
Jeg er rigtig glad for det. Tager kniv skarpe billeder og fantastisk
opløsning.
Et andet plus er den store monitor og så er det utroligt hurtigt.
Brugervenligt software medfølger.
Jeg har kun godt at sige.

mvh Annika

Fra : Jakob

Dato : 02-08-05 00:03

In article <42ee6bc6$0$13366$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
letholsen@webspeed.dk says...

> store monitor og så er det utroligt hurtigt.
> Brugervenligt software medfølger.
> Jeg har kun godt at sige.

Har du taget nogle billeder ved iso 800 og 1600. Det kunne være sjovt at
se nogen af dem, det er jo lidt nyt for et kompakt kamera at kunne det
:0)

--
Venlig hilsen

Jakob