3Dmark testen
Fra : Jacob Olsen

Dato : 04-01-01 08:22

Jeg prøvede lige det der 3Dmark sjov..

Jeg får 3154 i score... er det meget eller lidt ??

Maskinen er:

Pentium III 450 mhz
Asus P3B-F bundkort
196 mb ram
30 GB HDD
Creative Geforce2 MX med de nyeste detonator 7.17 drivere

Fra : Duck Trucks Inc.

Dato : 04-01-01 08:57

> Jeg får 3154 i score... er det meget eller lidt ??

- Hvordan får i de scores? Jeg har indstaalleret alle mulige
testprogrammer, men får ikke en decideret score?

- Kan du uddybe hvad det helt præcist er for et program du
bruger? Det er jo muntert at kunne sammenligne...

Fra : Martin Bundgaard

Dato : 04-01-01 10:43

Madonion 3dmark ... www.madonion.com

Fra : N/A

Dato : 04-01-01 13:26

Fra : Jacob Olsen

Dato : 04-01-01 13:26

ja tak

Jensen <m3m5@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ovZ46.4814$%c2.136029@news010.worldonline.dk...

Fra : N/A

Dato : 04-01-01 19:26

Fra : Duck Trucks Inc.

Dato : 04-01-01 19:26

> Jeg fik næsten 3800
> Duron 1000Mhz
> Abit KT7-raid
> 256Mb pc133
> TNT2 ultra 32Mb
> Win ME

Cool!!

Jeg fik 4887
Motherboard: ASUS A7V Socket A VIA KT133
CPU: K7 DURON 800 MHz
RAM: 384MB - PC133
Grafikort: GeForce 256 DDR 32MB RAM
Direct X: ver. 8.0
Video driver: NVidia 4.12.01.0717

Nogle med et GeForce kort der har testet?

Jeg har brugt to dage på at installere drivere i øst og vest.

Med standard driverne til ASUS GeForce kortet fik jeg 2433. Med en ældre version af reference driverne fik jeg 1630 (!). Så hentede
jeg en nyere drivere og opdagede at jeg ikke kørte med 4xAGP. Det fik jeg rettet, og så røg den op på 4887. Lækkert. Jeg var ved at
gå i panik over alle mine ringe resultater!!

Men jeg har ikke ændret nogle indstillinger på mig kort. Så måske kan jeg ramme endnu højere, hvem ved?

Fra : jan larsen

Dato : 04-01-01 19:51

Jeg har prøvet adskillige gange at teste med 3Dmark 2000 ver 1.1 men jeg
ryger ud af test programmet, er der nogle der har en ide til hvad der kan
være galt.

Min Konfiguration:

Pentium 3 600EB
Asus bundkort p3v4x
128mb ram
Asus V6800 gforce
Win98 SE

Alle nyeste driver installeret til bundkort, grafikkort, directx8.0

--
Venlig Hilsen
Jan Larsen

Fra : JSM

Dato : 04-01-01 20:25

Når nu I alle er så glade for at sammenligne resultater og konfigurationer,
hvorfor i alverden bruger I så ikke bare Online Result Browseren på Mad
Onions hjemmeside ???

/JSM

Fra : DeltaPower

Dato : 04-01-01 21:41

"jan larsen" <jala@post2.tele.dk> wrote in message
> Jeg har prøvet adskillige gange at teste med 3Dmark 2000 ver 1.1 men jeg
> ryger ud af test programmet, er der nogle der har en ide til hvad der kan
> være galt.

Det gør den også på min ... har fået fusket den sammen én gang til at
gennemføre i 640x480 ... men ellers dutter den ikke rigtig...

DP

Fra : DeltaPower

Dato : 04-01-01 21:39

"Carsten Suhr" <suhr@post7.tele.dk> wrote in message
> Jeg fik næsten 3800
> Duron 1000Mhz
> Abit KT7-raid
> 256Mb pc133
> TNT2 ultra 32Mb
> Win ME

Eh ... Duron er max. 800 Mhz, så hvaffen en har du OC'et?

DP

Fra : Carsten Suhr

Dato : 04-01-01 22:26

Sorry det er en duron600@1000.

Mvh Carsten

Fra : Butch

Dato : 05-01-01 00:39

> Sorry det er en duron600@1000.
>
> Mvh Carsten

Har du prøvet at køre testen ved default hastighed?
Jeg har kørt testen på en celly366@550 med Geforce 256 DDR kort i. 3DMarks
røg tilbege til windoze hver gang den nåede til highpolygoncount. Ved
458mhz. Kunne den gennemføre hele testen. Alle andre spil kørte fint selv Ut
som er kendt for at crashe hvis cpuen er overclocket for meget.
Jeg ved der er forskel på systemerne men det kunne være fordi dit system var
clocket for meget.
Hilsen
Butch