Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
[link] Et kanon godt galleri
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 30-07-05 16:45

Uha en masse gode billeder - selvom der har sneget sig lidt fugle ind i
mellem :oÞ
Det er især de første(ældste) billeder som jeg finder rigtig gode og utrolig
velkomponerede - og så er de skudt med et lille 1.3MP Canon A10!!

Fotografen er oven i købet én fra denne gruppe!

http://www.photosig.com/go/users/userphotos?id=91384

--
Thomas Schreiber
http://fish.iddx.net - no more bs

Fra : Jorn Ostergaard

Dato : 30-07-05 18:19

"Thomas Schreiber" <no@more.spam> skrev i en meddelelse
> [...]
A10!!

> Fotografen er oven i købet én fra denne gruppe!

Det er nogle rigtig gode billeder.

Mvh Jørn

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 31-07-05 04:44

> [...]
> velkomponerede - og så er de skudt med et lille 1.3MP Canon A10!!
>
> Fotografen er oven i købet én fra denne gruppe!

Jo, vi hobbyfotografer sondres mellem af entusiasme og talent. Vi er nok
flest entusiaster

Thomas Sass Pedersen er så bare en af de virkeligt få der både favner
entusiamen og rummer et gudsbenådet talent.

--
Jesper Nielsen
aka

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 31-07-05 08:08

In article <42ec4979$0$18639$14726298@news.sunsite.dk>, Frodo Nifinger wrote:

> Thomas Sass Pedersen er så bare en af de virkeligt få der både favner
> entusiamen og rummer et gudsbenådet talent.

Og har den tålmodighed der skal til for at få de gode naturbilleder.

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-07-05 09:31

> [...]

> Det er især de første(ældste) billeder som jeg finder rigtig gode og
> utrolig velkomponerede - og så er de skudt med et lille 1.3MP Canon

Jeg håber, kvaliteten fra netop dét kamera følger ejeren - så har min datter
en lysende fotofremtid foran sig

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 7/22/05)

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 31-07-05 14:59

On Sun, 31 Jul 2005 10:30:30 +0200, Jens Bruun wrote:

> "Thomas Schreiber" <no@more.spam> skrev i en meddelelse

> Jeg håber, kvaliteten fra netop dét kamera følger ejeren - så har min datter
> en lysende fotofremtid foran sig

Jeg håber også kvaliteten følger kameraet. Så skulle mine også bliver helt
fantastiske.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard - Der nu har Canon Eos 20D

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 31-07-05 21:55

> "Thomas Schreiber" <no@more.spam> skrev i en meddelelse

> Jeg håber, kvaliteten fra netop dét kamera følger ejeren - så har min
datter
> en lysende fotofremtid foran sig

Jeg prøvede i hvert fald at videregive så meget talent så muligt med
kameraet, men jeg har jo ikke set nogle billeder efter din datter fik det,
så kan ikke sige om det har smittet af Jeg håber det bedste i hvert
fald. Det kan i hvert fald godt tage billeder.

MVH
Thomas

Fra : Hans Kruse

Dato : 31-07-05 13:57

Enig og Thomas scorer en gennemsnits rating per foto på 12,5!
Til sammenligning scorer Max 9,1 og jeg sniger mig lige over dette med 9,8
med dog med sølle 59 billeder ift. Max's 991 og Thomas 327!

Mange af hans billeder før D70 er nu skudt med en F70. Men ellers kan en A10
selvfølgelig tage gode billeder, så længe man holder sig indenfor hvad den
kan.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 31-07-05 21:32

> [...]
> velkomponerede - og så er de skudt med et lille 1.3MP Canon A10!!
>
> Fotografen er oven i købet én fra denne gruppe!

Takker for rosen, Thomas. Sjovt, det er de gamle jeg ikke er så vilde med,
hehe. Men min smag har jo også ændret sig noget siden jeg startede med at
tage billeder

MVH
Thomas

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 31-07-05 22:14

"Thomas Pedersen" <sass@'sletdette'mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Takker for rosen, Thomas. Sjovt, det er de gamle jeg ikke er så vilde med,
> hehe. Men min smag har jo også ændret sig noget siden jeg startede med at
> tage billeder

Det er mig der takker. Du har været en stor inspirationskilde for mig

Det har nok noget med motiverne at gøre. De billeder med træmanden er helt
kanon imho. Jeg er mest til simple billeder af "døde" ting. Levende dyr,
heriblandt fugle, skal ses i 30fps imho

--
Thomas Schreiber
http://fish.iddx.net - no more bs

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 31-07-05 22:24

> "Thomas Pedersen" <sass@'sletdette'mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det er mig der takker. Du har været en stor inspirationskilde for mig

Det er da kun rart, hvis jeg kan inspirere nogen, så er det da ikke helt
forgæves det man render og laver

> Det har nok noget med motiverne at gøre. De billeder med træmanden er helt
> kanon imho. Jeg er mest til simple billeder af "døde" ting.

Træmanden? Hmmm, nåh, ham der jægeren og tupilaken (Grønlandsk benfigur).
Hehe, dem hyggede jeg mig også med kl. lo.. om natten

> Levende dyr, heriblandt fugle, skal ses i 30fps imho

Ja, det er jo en smagssag, synes udfordringen er at fange livet og
bevægelsen i still-billedet.

MVH
Thomas