Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Q: Tysk DBA?
Fra : /Peter

Dato : 30-07-05 08:38

Nogle der har kendskab til en tysk udgave af Den Blå Avis -online, evt
et link.

/Peter

Fra : Max

Dato : 30-07-05 09:09

Hej Peter

> Nogle der har kendskab til en tysk udgave af Den Blå Avis -online, evt

DBA har en samarbejdspartner syd for grænsen der hedder

http://www.annonsdirekt.se/

Mvh Max

Fra : Max

Dato : 30-07-05 09:27

Hej igen

> http://www.annonsdirekt.se/

En tanketorsk fra min side, ovennævnte side er jo svensk.

I tyskland er det største annoncemedie nok den tyske
udgave af Ebay www.ebay.de

Mvh Max

Fra : /Peter

Dato : 30-07-05 09:39

> Hej igen

> En tanketorsk fra min side, ovennævnte side er jo svensk.
>
> I tyskland er det største annoncemedie nok den tyske
> udgave af Ebay www.ebay.de

Mange tak Max, den har jeg jo luret på, det er mest firmaer og
auktioner,
men mange billige ting.

/Peter

Fra : Max

Dato : 30-07-05 10:14

Hej Peter

> Mange tak Max, den har jeg jo luret på, det er mest firmaer og
> auktioner, men mange billige ting.

Har lige kikket lidt rundt på nettet, og der er mange sider der
handler om brugt foto udstyr dernede.

Søg lidt på Google med ord som

fotoboerse
foto klein inserat
foto kleinanzeige

I tyskland er det også almindelig at klubber og blade driver bytte/salgs
sider hvor alle kan indrykke annoncer, så kik efter foto klubber/blade

Mvh Max

Fra : Leif Elsborg

Dato : 30-07-05 10:55

Fra : /Peter

Dato : 30-07-05 14:51

"/Peter" <peter_QU@cyb.dk> skrev i en meddelelse
> Nogle der har kendskab til en tysk udgave af Den Blå Avis -online, evt
> et link.
>
> /Peter

Mange tak til jer alle

/Peter