Ny signatur...
Fra : Christian Stidsen

Dato : 06-06-01 15:32

Så nåede vi endelig dertil, hvor jeg kan føje et par bogstaver og tal til
min signatur!
- det er nu en ganske rar ting!

Så nu skulle der også være mulighed for at vi ses derude på landevejene!

Christian

--
FZS600

Fra : Michael K.S.

Dato : 06-06-01 15:39

On Wed, 6 Jun 2001 16:31:36 +0200, "Christian Stidsen"
<christian@stidsen.net> wrote:

>Så nåede vi endelig dertil, hvor jeg kan føje et par bogstaver og tal til
>min signatur!

Tillykke med den,ikke så tosset sådan en Fazer...

>Så nu skulle der også være mulighed for at vi ses derude på landevejene!

Næh.....

-M

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-06-01 15:57

Christian Stidsen wrote:

> Så nåede vi endelig dertil, hvor jeg kan føje et par bogstaver og tal til
> min signatur!
> - det er nu en ganske rar ting!

Jeps, det er en fed fornemmelse, men hvad laver du inde foran 'puteren? .-)

> Så nu skulle der også være mulighed for at vi ses derude på landevejene!

Jaaah!

> --
Psst, det hedder streg streg mellemrum. (Så kan newsreaderen se at det er
en signatur)

> FZS600

*saaavle savle* :-q
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Christian Stidsen

Dato : 06-06-01 15:58

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Jeps, det er en fed fornemmelse, men hvad laver du inde foran 'puteren?
..-)

Verden står jo desværre ikke stille fordi man har en god dag! ;)

> Psst, det hedder streg streg mellemrum. (Så kan newsreaderen se at det er
> en signatur)

Hvad ved jeg - det er OE der laver min signatur, men jeg skal se på det!

Christian

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-06-01 16:49

Tillykke med den. Fed og sjov kværn du har fået dig (har jeg hørt )

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Kenneth

Dato : 06-06-01 17:42

Tillykke med din nye MC.
...håber der kommer mange dage med godt vejr :)

--
Venligst
Kenneth

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 07-06-01 13:03

Yep, tillykke med den..

Kenneth.
--
FZS 600 FAZER

Fra : Uffe Overgaard Koch

Dato : 07-06-01 19:47

Christian Stidsen wrote:

> Så nåede vi endelig dertil, hvor jeg kan føje et par bogstaver og tal til
> min signatur!
Jeg skal ændre mine i morgen eftermiddag, yahoooooo!!!

--
/uffe
"xj600 1986" to be changed to "gsf600 1998"