Rust på neoprendragt
Fra : Brian Larsen

Dato : 08-09-05 10:13

Hej !!!
Har været på vragdyk i min nye neopren tørdragt og har fået en del
rust på dragten, er der nogen som har en fidus til hvordan man nemmest
får det vasket af, uden at skade dragten. Håber nogen af jer erfarne
dykkere ved hvordan, på forhånd tak !!!

Fra : Per Siebeneicher

Dato : 08-09-05 10:18

Dykker nogle trævrag.Så går det af, af sig selv

Fra : Johnny Christensen

Dato : 08-09-05 18:22

Alm opvaskemiddel og en opvaskesvamp. Selv ved let olieforurening kan den
komme til at se relativ pæn ud igen.

--
www.johnnychristensen.com
Inspiration til nordisk dykning

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 09-09-05 07:34

"opvaskemiddel"... Hvad er det nu det er??

Fra : Hallgeir Revhaug

Dato : 08-09-05 18:45

"Brian Larsen" <bluefox@larsen.mail.dk> wrote in message
> [...]
> rust på dragten, er der nogen som har en fidus til hvordan man nemmest
> får det vasket af, uden at skade dragten. Håber nogen af jer erfarne

*** Skjønner ikke problemet. Vil du virkelig ikke ha en vakker drakt??? )

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 08-09-05 22:31

Brian Larsen wrote:
> [...]
> rust på dragten, er der nogen som har en fidus til hvordan man nemmest
> får det vasket af, uden at skade dragten. Håber nogen af jer erfarne

Vi lader det være! Det skader jo ikke.
Hvis man ellers gerne vil komme ren op på dækket, så er der jo
masser af tid på dekotrinet til at børste det værste rust af sig
selv og makker.

J.O.