Godt for mit image. ;-)
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 08-09-05 13:03

Så foreligger der en opgørelse over de "forbrydelser" der har udløst
klip i kørekortet. Forløbigt i perioden fra 1. til 6. september.

Ud af i alt 568 "forbrydelser", står førerne af motorkøretøjer der
kræver "stort" kørekort for 3 (tre) klip.

Det er jeg s'gu glad for at læse, idet man må gå ud fra, at vort
kilometerforbrug er langt højere end de flestes.

Jeg bemærker iøvrigt, at i min tråd om anderledes køremønster i
forbindelse med klippesystemet, var der bred enighed om, at det ville
ikke ændre en tøddel hos de fleste.

Jeg har så i embeds medfør vendt ryggen til gruppen i en periode, og
konstaterer så efterfølgende, at emnet alligevel er blevet debatteret
livligt.

I véd godt hvad I vil, ikk'? *LOL*

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 08-09-05 13:09

> [...]
>
> Ud af i alt 568 "forbrydelser", står førerne af motorkøretøjer der
> kræver "stort" kørekort for 3 (tre) klip.

Nok fordi det er ret umuligt at trække en lastbil op over klippehastigheden
på en motorvej - hvor du kører flest km ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 08-09-05 13:35

On Thu, 8 Sep 2005 14:09:13 +0200, "Per Henneberg Kristensen"
<phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

> [...]
>
>Nok fordi det er ret umuligt at trække en lastbil op over klippehastigheden
>på en motorvej - hvor du kører flest km ;)

Vås! *LOL*

Det ligger sådan at det ene af de tre klip er givet for at køre for
hurtigt på motorvej. Der står ikke under hvilke omstændigheder, men
det er nok i forbindelse med noget vejarbejde.

Og så er det jo meget sigende, at du kun tænker på fart.

I folderen som politiet har udsendt er der 16 andre muligheder for at
blive klippet.

Statistikken siger ikke noget om, om der var forholdsvis flere
"forbrydere" i Sakskøbing.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-05 13:53

Folmer Rasmussen wrote:

> Statistikken siger ikke noget om, om der var forholdsvis flere
> "forbrydere" i Sakskøbing.

Vildt, det er jo min fødeby ... det er også nogle hårdkogte,
vaneforbrydere der bor i den by, så det overrasker mig ikke at de
forstsætter deres gangstervirksomhed i trafikken

(Dem der har fundet på at kriminalisere stort set alle bilister, burde ha'
tæsk offentligt, og derefter landsforvises)

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : C. Caspersen

Dato : 09-09-05 08:00

> Ud af i alt 568 "forbrydelser", står førerne af motorkøretøjer der
> kræver "stort" kørekort for 3 (tre) klip.

Det kniber nok med at udskrive bøder for manglende fastspændte børn

/caspersen

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 09-09-05 08:03

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> wrote in message
> "Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det kniber nok med at udskrive bøder for manglende fastspændte børn

Manglende børn er svære at fastspænde...

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : C. Caspersen

Dato : 09-09-05 09:44

> Manglende børn er svære at fastspænde...

Det er pointen...

Fra : Brian Sørup

Dato : 09-09-05 08:03

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev i en meddelelse
> "Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det kniber nok med at udskrive bøder for manglende fastspændte børn

Ja, for det er ikke nemt at fastspænde et manglende barn...

sorry.....
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.