Ung Bil dag på søndag i Roskilde
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 07-09-05 10:59

Skulle der være nogen herinde, som ikke ved hvad de skal lave på søndag, så
se her:
http://www.doctordriver.dk/ddf/ubd2001/inet2004/ubd2004.htm

Det hedder godt nok UNG Bil dag, men ældre har også adgang

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Niels Bengaard

Dato : 07-09-05 13:58

> [...]
> http://www.doctordriver.dk/ddf/ubd2001/inet2004/ubd2004.htm
>
> Det hedder godt nok UNG Bil dag, men ældre har også adgang

Ikke dårligt, det kan jo blive en helt fin weekend med folkerace på
Nisseringen om lørdagen og så dette om søndagen.

Niels

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-09-05 15:56

Per Beer Hansen wrote:
> [...]
> http://www.doctordriver.dk/ddf/ubd2001/inet2004/ubd2004.htm
>
> Det hedder godt nok UNG Bil dag, men ældre har også adgang

Og det var nu en ganske god oplevelse
Der var lidt for enhver smag, blandt andet:
Historisk race (Escort BDA, RS2000, Twin Cam, Porsche, NSU TT, Fiat 600
Abarth, Mini'er (en med ca. 130 HK), SAAB, Renault Alpine A110'ere,
Mustanger , ALFA'er osv)
Rally tidsprøver.
1200 HK Plymouth dragster som blev fyret af.
Crash test hvor en lastvogn kørte med 73 km/t op i 4 parkerede biler + en
cykel.
"Showkørsel" med Jason Watt i hans MB Kleemann E55K samt showkørsel i en
Ferrari 360 Modena.
Street racing med gade biler (lidt synd for den fede sorte Audi TT, at den
rev hardyskiven over )
Moto Cross opvisning + meget andet.

Der ligger lidt film og billeder på min hjemmeside, hvis det skulle have
interesse for nogen.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk