POR-15 nogen erfaringer med det ?
Fra : sdsf

Dato : 06-09-05 08:07

POR-15, er der nogen her der har erfaringer med det ?

Det lyder jo godt det man kan læse på nettet om det,

men det behøver jo ikke at være sandt.

(POR=Paint Over Rust)

En slags rustmaling/beskyttelse.

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 06-09-05 09:28

"sdsf" <dfd@tyhj.gb> wrote in news:431d4014$0$73139
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> POR-15, er der nogen her der har erfaringer med det ?
>
> Det lyder jo godt det man kan læse på nettet om det,
>
> men det behøver jo ikke at være sandt.
>
> (POR=Paint Over Rust)
>
> En slags rustmaling/beskyttelse.

IMO har det fungeret på min bil ganske tilfredsstillende. Men søg på
groups.google.com på gruppen dk.fritid.bil efter por-15, du får masser af
hits fra folk der beskriver deres erfaringer.... inkl mine

Thomas