Hvilke har jeg overset?
Fra : Morten Fruergaard

Dato : 05-09-05 17:28

Min mor vil have en bil nr 2. Hun har en Mazda MX-5 som mine forældre synes
skal holde fri om vinteren.
Hun skal have en med plads til 4 personer, 5 dørs, så hun kan få barnebarn
med.

Hun vil samtidig gerne have en lidt højere bil. Forhjulstræk et must evt.
4x4.

Jeg tænker Honda CR-V, Suzuki Grand Vitara og Toyota Rav-4.
Det skal siges, at den ikke skal være for gammel (>1999), helst ikke over
100.000 km, og skal holde sig under 200.000 kr.

Andre forslag?

Fra : Henning

Dato : 05-09-05 18:39

On Mon, 5 Sep 2005 18:28:25 +0200, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

> [...]
>med.
>
>Hun vil samtidig gerne have en lidt højere bil. Forhjulstræk et must evt.

Hvad med en Suzuki Wagon R - det er vel begrænset hvad hun har af
bakker og pløjemark hun skal igennem?

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 05-09-05 19:02

Henning wrote:

> Hvad med en Suzuki Wagon R - det er vel begrænset hvad hun har af
> bakker og pløjemark hun skal igennem?

Den skal også være pæn...

Fra : John Sahl

Dato : 05-09-05 20:05

Morten Fruergaard wrote:
> Andre forslag?

Hvad med Nissan X-Trail, jeg har ikke tjekket priserne dog...

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 06-09-05 15:20

John Sahl wrote:

> Hvad med Nissan X-Trail, jeg har ikke tjekket priserne dog...

For dyr...

Fra : Brian Sørup

Dato : 05-09-05 20:24

meddelelse news:431c7131$0$18645$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
over
> 100.000 km, og skal holde sig under 200.000 kr.

Suzuki Ignis 4x4, Citroen Berlingo/Peugeot Partner, Chevy Astro 4x4,
Ford Galaxy, Chrysler Grand Voyager, Toyota Sportsvan.
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 06-09-05 15:29

Brian Sørup wrote:
> Suzuki Ignis 4x4,

For lille

> Citroen Berlingo/Peugeot Partner,

For kasse vogn..

> Chevy Astro 4x4,

For busagtig/dyr

> Ford Galaxy, Chrysler Grand Voyager, Toyota Sportsvan.

For dyr...
(Sportsvan hedder Picnic)