Store basketstøvler
Fra : LazyA

Dato : 06-06-01 14:23

Hejsa, håber dette er den korrekte NG.

Hvor kan man købe Nike basketstøvler i str. 50?
Intersport, Brantano o.lign. kan ikke skaffe dem ( i de modeller jeg
ønsker).

Anders Hagstrøm
stud.med.attitude
www.dikkendoof.dk

Fra : Ronja Røver

Dato : 22-06-01 12:03

"LazyA" <lazya@iname.com> wrote in message news:9flaol$mb6$1@sunsite.dk...
> Hejsa, håber dette er den korrekte NG.
>
> Hvor kan man købe Nike basketstøvler i str. 50?
> Intersport, Brantano o.lign. kan ikke skaffe dem ( i de modeller jeg
> ønsker).
Prøv eventuelt at bestille dem over nettet. Billigere priser og bedre
udvalg!

www.eastbay.com er et ret godt og etableret selskab, som jeg godt kan
anbefale.

Ronja

Fra : LazyA

Dato : 23-06-01 04:40

Ronja Røver <remove-cafe@paradis.dk>

> www.eastbay.com er et ret godt og etableret selskab, som jeg godt kan
> anbefale.

Hej Ronja.

Tak for dit svar.
Det er sjovt, du nævner Eastbay, for det er et sted jeg i mellemtiden har
luret meget på. De har faktisk et godt udvalg i store størrelser.
Til mit held fandt jeg dog et par udgåede støvler i en Nike butik herhjemme
til 400,-.
Når de er slidt op bliver næste par købt hos Eastbay.
Har du selv prøve at købe hos dem? Hvis ja, hvor lang leveringstid var der,
og skal man betale told?

Med venlig hilsen

Anders Hagstrøm