Endelig bil
Fra : Charlotte

Dato : 04-09-05 06:02

Så lykkedes det os endelig at blive tilfredse med en brugt bil.. vi fik os
en peugeot 309 fra 86 med en 1,8i motor i som kun har gået 150.000km, 2"
udstødning, bananmanifold og fede alu børger på, synet i april og kun alt
rust er lavet så det eneste der var at komme efter var lidt kosmetisk..
herligt for 9500.-

Fra : Brizz

Dato : 04-09-05 16:11

Charlotte wrote:
> [...]
> udstødning, bananmanifold og fede alu børger på, synet i april og kun alt
> rust er lavet så det eneste der var at komme efter var lidt kosmetisk..

Det lyder da som et ok køb. Men der er lidt "Johnny" over den ik?

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Charlotte

Dato : 05-09-05 07:09

> Det lyder da som et ok køb. Men der er lidt "Johnny" over den ik?

Jo lidt så folk griner lidt af os to tøser som har købt den

Fra : Brizz

Dato : 05-09-05 17:24

Charlotte wrote:

> Jo lidt så folk griner lidt af os to tøser som har købt den

Hmm ingen kommentarer

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-09-05 16:37

Brizz skriver:

> Hmm ingen kommentarer

Jo, hvad er klokken ?

Klaus
--
Sendt via sunsite.dk da news.sonofon.dk nu er nede igen.
Døde fredag den 26/8-2005 midt på dagen og er ikke set siden

Fra : Brizz

Dato : 05-09-05 23:56

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Brizz skriver:

> Jo, hvad er klokken ?

Ok så pyt. Her er klokken 18:56 men hos dig er den sikkert 23:56?

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk