Tracert?
Fra : Lasse Madsen

Dato : 08-09-05 14:51

Hej

Der fandtes engang et smart program der på et verdens kort kan vise hvor en
trace fører til osv...

er der nogen der kan spore det her røvhul der spammer mig IP: 213.244.219.57
stodderen har en apache kørerende der på og er også udpræget ebay svindler

jeg har prøvet at køre cmd -> tracert og fået nogle resultater jeg ikke ved
hvad jeg kan bruge til :)

m.v.h.
lasse madsen

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 08-09-05 15:30

"Lasse Madsen" <spam@electrologic.dk> skrev i en meddelelse

> er der nogen der kan spore det her røvhul der spammer mig IP:
> 213.244.219.57

http://www.geektools.com/whois.php

/Brian

Fra : Jens G

Dato : 08-09-05 15:39

On Thu, 8 Sep 2005 15:50:51 +0200, "Lasse Madsen"
<spam@electrologic.dk> wrote:

>Der fandtes engang et smart program der på et verdens kort kan vise hvor en
>trace fører til osv...

Der er et program der hedder NeoTrace der kan det du søger. Det er
gratis at prøve, og kan findes på download.com

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Hans

Dato : 08-09-05 17:23

Lasse Madsen wrote:
> [...]
>
> er der nogen der kan spore det her røvhul der spammer mig IP:
> 213.244.219.57 stodderen har en apache kørerende der på og er også
Det kan du vist godt glemme alt om. Vedkommende befinder sig i et område af
Europa med meget lav selvjustits. Det er sandsynligvis håbløst at råbe
ansvarlige op som er i stand til at gøre noget ved sagen.

Hans

Fra : Banditten

Dato : 10-09-05 03:52

Prøv http://webtrace.uni2.dk