Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Radeon 9600 XT
Fra : Arne Rasmussen

Dato : 06-09-05 16:26

Har sådan en fætter - sidder i en medion elektronhjerne.
Blæser stendød.
Købte i al min grænseløse naivitet en Ati Silencer 2 - tænkte - det er
garanteret a piece of cake at skifte sådan en fætter!
Imidlertid er jeg vågnet op (har lige hentet den på posthuset) til det
mareridt at sådan er verden ikke skruet sammen - eller osse rækker mine
evner ud i den slags praktiske øvelser ikke ret langt.
Grafikkortet er ganske vist et Medion 9600 XT - men jeg tænkte at sådan
nogle fætre ligner sgu nok hinanden.
Har haft monteret en gammel cpu-blæser på køleprofieln - og det gik osse
rimeligt godt længe - men så blev kortet ustabilt igen!
Er der nogen der har et godt alternativ - evt. en simpel blæser der kan
skrues fast i køleprofilen - så vidt jeg kunne se skulle jeg også i gang med
føntørrer kan og hvad ved jeg for at løsne den gamle køleprofil.

Al hjælp imødeses med forundring og spænding

Mvh
Arne Rasmussen

P. S. Er der nogen der vil købe sådan en nyudpakket Silencer for 75 kr + PP?