Kyro II på Asus P2B-DS ???
Fra : plu2

Dato : 06-06-01 13:37

Hejsa

Mit gode gamle Asus V3400 TNT skal MEGET snart pensioneres.
Min umiddelbare plan er at erstatte kortet med et Kyro II (Prophet 4500).

P2B-DS'et er seneste revision (DO3) med et par PIII 800 MHz.

Nogen der ved om denne kombination vil virke gnidningsløst under Win2k og
Linux, eller endnu bedre (men lidt usandsynligt) har personlige erfaringer
med samme.

Alternativt går jeg og venter lidt på at Geforce3 kortene skal falde i
pris...

tia

plu2

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 06-06-01 13:58

Jeg tvivler på at det vil give problemer. efter hvad jeg har læst rundt
omkring er der meget få, hvis nogen overhovedt, problemer med Kyro II kortene.
Personligt så benytter jeg mit kort i et ABIT BH6 (BX-Board) som jo ikke
ligefrem er det nyeste nye.

Mvh

Bruno

PS. Om driverne så kan udnytte SMP er så nok et andet spørgsmål, men der er
ved at blive udviklet Linux drivere så mon ikke det følger med.