Kofanger til suzuki swift fra 2000
Fra : Conny Nielsen

Dato : 29-08-05 15:59

Hejsa!

Da der lige er en mand der er bakket ind i min bil, og mekanikeren
selvfølgelig har fri, vil jeg bare hører om nogen kan give en ca pris. Det
er bagkofangeren årgang 2000 1,0 glx.

MVH

Conny

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-05 18:34

"Conny Nielsen" <connyagnethe@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
>
> Da der lige er en mand der er bakket ind i min bil, og mekanikeren
> selvfølgelig har fri, vil jeg bare hører om nogen kan give en ca pris. Det
> er bagkofangeren årgang 2000 1,0 glx.

Mon ikke en 6000 Kr kan gøre det hvis den er indfarvet

--
Tom

Fra : Lars Jensen

Dato : 30-08-05 09:37

Tom wrote:
> "Conny Nielsen" <connyagnethe@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke en 6000 Kr kan gøre det hvis den er indfarvet

Lyder dyrt.... jeg gav 4500,- for min Mazda 6'er bagkofanger, og det er
samte et stort stykke plastik :)

Det var incl. maler og montage, hos forhandler...

> --
> Tom

Lars B

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-05 15:49

"Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Lyder dyrt.... jeg gav 4500,- for min Mazda 6'er bagkofanger, og det er
> samte et stort stykke plastik :)
>
> Det var incl. maler og montage, hos forhandler...

Jeg tog udgangspunkt i min mondeo som jeg ødelagde bagkofangenren på for 5
år siden, der ville Ford have 6.500,- for det hele. Jeg fandt en anden
løsning til 2.000 Kr

--
Tom

Fra : Lars Jensen

Dato : 30-08-05 18:20

Tom wrote:
> "Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tog udgangspunkt i min mondeo som jeg ødelagde bagkofangenren på for 5
> år siden, der ville Ford have 6.500,- for det hele.

Okay, det var da noget af en pris... 50% dyrere end komplet til en Mazda
6...

> Jeg fandt en anden løsning til 2.000 Kr

Men var den lige så god?! :)

> --
> Tom

Lars B

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-05 18:46

> Okay, det var da noget af en pris... 50% dyrere end komplet til en Mazda
> 6...

Det er jo også high-tech kvali sådan en Fård

> Men var den lige så god?! :)

åh, ja

--
Tom

Fra : Brian

Dato : 30-08-05 18:48

Lars Jensen wrote:

> Men var den lige så god?! :)

Mon ikke Tom kunne få klemt et ekstra auspuff ind på den
anden kofanger ?

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-05 19:00

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke Tom kunne få klemt et ekstra auspuff ind på den
> anden kofanger ?

Der var standard kofangeren jeg ødelagde
Det var først 1½ år efter at jeg købte en RS-kofanger (dobbelt auspuff) til
næsten 4.000 Kr ulakeret.

--
Tom

Fra : Conny Nielsen

Dato : 30-08-05 16:14

Hejsa!

Har snakket med mekanikeren kr 5000,- at betale.... Men godt jeg ikke selv
skal betale Men ærgeligt er det