P3 - nyheder???
Fra : Thomas

Dato : 26-08-05 18:28

Hej gruppe

Jeg har et problem med at min radio (i peugeot 307) skifter over på
regionalradioen når der er nyheder.

Er der andre der har dette problem og hvad er den eventuelle løsning?

--
MVH
Thomas G.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-08-05 19:00

"Thomas" <thomas@pytpyt.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har et problem med at min radio (i peugeot 307) skifter over på
> regionalradioen når der er nyheder.
>
> Er der andre der har dette problem og hvad er den eventuelle løsning?

Altså skifter fra P3 til P4??

Jeg har haft omvendte problem et par gange det sidste års tid i midtjylland
.... og ikke kun under radio-avisen ...

--
Per, Esbjerg

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 26-08-05 19:13

On Fri, 26 Aug 2005 20:00:11 +0200, "Per Henneberg Kristensen"
<phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

> [...]
>
>Altså skifter fra P3 til P4??
>
>Jeg har haft omvendte problem et par gange det sidste års tid i midtjylland

Er det ikke fordi I har AF funktionen aktiveret?

Venlig hilsen
Folmer

Fra : - STAN -

Dato : 26-08-05 20:26

Eller en evt. "News"-funktion......!!!!!!??????

Fra : KASO

Dato : 26-08-05 20:56

"- STAN -" <stefantoendering@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Eller en evt. "News"-funktion......!!!!!!??????

Præcis!

Hvis du har aktiveret RDS-funktionen "News", vil den skifte til de (iflg.
DR, der udsender signalet) "rigtige" nyheder på Radioavisen istedet for
P3-nyhederne. Jeg bruger selv funktionen!

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-08-05 21:10

> Er det ikke fordi I har AF funktionen aktiveret?

Det var ikke derfor min gik amok. Dagen efter var det OK igen uden jeg havde
stillet på den.

Jeg tror på en havde rodet med indstillingerne på DR :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Fly Christensen

Dato : 26-08-05 20:12

On Fri, 26 Aug 2005 19:27:35 +0200, "Thomas" <thomas@pytpyt.com> wrote:

>Hej gruppe
>
>Jeg har et problem med at min radio (i peugeot 307) skifter over på
>regionalradioen når der er nyheder.
>
>Er der andre der har dette problem og hvad er den eventuelle løsning?

Du har sikkert indstillet din radios RDS til, at den skal foretrække
lokale stationer. Prøv at ændre den indstilling.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Thomas

Dato : 29-08-05 17:25

Tusind tak for hjælpen..... hvorfor tænke jeg ikke selv på det
DET VIRKEDE

MVH
Thomas