En eller anden.... hvad hed den nu lige de~
Fra : Thomas

Dato : 21-08-05 19:52

Hej NG

På et tidspunkt havde vi en sjov bil oppe og vende enten her eller på
binaer.motor. Det var en brasiliansk sportsvogn bygget på vw platform fra
starten af 70'erne mener jeg. Den mindede lidt om en porche 944 eller 928
bagtil (et design som porche måske har stjålet ? men den havde kun en
svag motor

En der lige kan opfriske navnet for mig ?

På forhånd tak

Thomas

Fra : MM

Dato : 21-08-05 20:00

> [...]
> starten af 70'erne mener jeg. Den mindede lidt om en porche 944 eller 928
> bagtil (et design som porche måske har stjålet ? men den havde kun

Tænker du på VW SP2 ?

~MM

Fra : Thomas

Dato : 21-08-05 20:01

"MM" <msquaredFJERN@FJERNkampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse

> Tænker du på VW SP2 ?
>
> ~MM

yes, mange tak, det var hurtigt.....

Mvh

Thomas

Fra : Claus Petersen

Dato : 21-08-05 21:27

> Tænker du på VW SP2 ?

Fantastisk flot bil, jeg har flere gange set den i Autostadt (svjh) troede
faktisk at det var en prototype der aldrig havde været i produktion, da den
også er kendt som "Coupe X".

Den var så vidt jeg kan se på SP2.com udstyret med en 1600 ccm 65 Hk
hækmotor.

--
Claus

http://vwfanatic.dk

Fra : Thomas

Dato : 21-08-05 23:00

"Claus Petersen" <claus_petersen@remove.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> den også er kendt som "Coupe X".
>
> Den var så vidt jeg kan se på SP2.com udstyret med en 1600 ccm 65 Hk

Ja jeg synes ihvertilfælde den er flot.... den ligner noget der snildt kører
fra Lambo, så det er en skam at den er så svagt motoriseret (men måske der
er en god grund til det?)

Mvh

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-05 16:44

> Ja jeg synes ihvertilfælde den er flot.... den ligner noget der snildt
> kører fra Lambo, så det er en skam at den er så svagt motoriseret (men
> måske der er en god grund til det?)

Den var nu ret vild, karman Ghia fra dengang havde 45-50 Hk så i det lys var
det en ren raket.

--
/Claus

www.vwfanatic.dk

Fra : MM

Dato : 22-08-05 19:52

> Den var nu ret vild, karman Ghia fra dengang havde 45-50 Hk så i det lys
> var det en ren raket.

Var der ik engang en Karmann Ghia reklame hvor de kørte på at den så hurtig
ud, men ik var det... noget med at de havde tegnet en baggrund på papir som
den skulle køre igennem, men det kunne den ik... eller er jeg helt på
månen...

~M

Fra : Basil

Dato : 22-08-05 17:05

Claus Petersen wrote:

> Den var så vidt jeg kan se på SP2.com

????
Jeg får hydibydi frem på www.sp2.com
Kom lige med et link til øsen, jeg ve' os' se den
Kai

Fra : Esben Taersker

Dato : 22-08-05 18:23

Basil wrote:

> ????
> Jeg får hydibydi frem på www.sp2.com
> Kom lige med et link til øsen, jeg ve' os' se den
> Kai

www.vwsp2.com
www.vwsp2.net

/Esben

Fra : Basil

Dato : 22-08-05 19:27

Esben Taersker wrote:

> www.vwsp2.com
> www.vwsp2.net
>

> /Esben

Kanonlækker bil.
Er forlygterne ikke lånt fra den der vist hed 412 ?
Kai

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 22-08-05 21:46

"Basil" <but@but.com> skrev i en meddelelse

> Er forlygterne ikke lånt fra den der vist hed 412 ?

Den ER lavet på basis af 412. Motoren er org en 412.

Fra : Brian

Dato : 21-08-05 21:30

MM wrote:

> Tænker du på VW SP2 ?

Mon ikke også at Peugeot snart laver en SP2 ?

/Brian

Fra : BJ

Dato : 21-08-05 21:32

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Mon ikke også at Peugeot snart laver en SP2 ?

Du kører vel med Norton..)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Brian

Dato : 21-08-05 22:00

BJ wrote:

> Du kører vel med Norton..)

Kun på jobbet - chefen insisterer

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-08-05 22:05

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> wrote in news:4308eb6e$0$18639$14726298
@news.sunsite.dk:

> Kun på jobbet - chefen insisterer

Han ved jo ikke bedre :)

Hvilken del af Norton bruger I? Norton i sig selv er jo et vidt begreb...

--
Martin "CST" Johansen [6000]
NYSYNET (gerne grim) bil søges - MAX 10000,-!

Fra : Brian

Dato : 21-08-05 22:16

Martin Johansen [6000] wrote:

> Han ved jo ikke bedre :)

Han er årgang dinosaur, og alt skal helst foregå med
uforståelige tekstkommandoer..

> Hvilken del af Norton bruger I? Norton i sig selv er jo et vidt
> begreb...

Nå, er det dét - der kan man bare se.
Jeg aner aldrig en klap om det. Vi har en del ældre PC'er i
omløb uden Windows hvor alt foregår med Norton Commandor (?)
og andet Norton tingel-tangel. Egentlig kunne man godt klemme noget
Windows på - men nej

Håber ikke jeg har afløret min uvidenhed omkring det gejl

/Brian

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-08-05 22:29

Brian skriver:

> Han er årgang dinosaur, og alt skal helst foregå med
> uforståelige tekstkommandoer..

Det er dejligt...

> Nå, er det dét - der kan man bare se.

Norton er ud over NC (norton commander som du selv nævner) også
"ansvarlig" for både antivirus, firewalls og meget andet.

> Håber ikke jeg har afløret min uvidenhed omkring det gejl

Jo...

Klau
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Brian

Dato : 21-08-05 22:40

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Det er dejligt...

Ikke for en som mig, der stort set først begyndte at bruge PC da
XP kom frem...
Bevares jeg havde da en Amiga 500, men den blev kun brugt
til at spille Settlers

> Norton er ud over NC (norton commander som du selv nævner) også
> "ansvarlig" for både antivirus, firewalls og meget andet.

Det med antivirus vidste jeg egentlig godt, men jeg vidste ikke om de
havde styresystemer og den slags.

> Jo...

Hey - jeg ved da hvad SP2 også kan betyde

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-08-05 13:48

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in

> Norton er ud over NC (norton commander som du selv nævner) også
> "ansvarlig" for både antivirus, firewalls og meget andet.

Som skrevet står :)

> Jo...

ROFL!

Du er da også en ærlig mand Klaus :)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-08-05 21:40

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> wrote in news:4308e44b$0$18638$14726298
@news.sunsite.dk:

Fra : MM

Dato : 21-08-05 22:26

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke også at Peugeot snart laver en SP2 ?

HAHA, good one :)

~MM

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 22-08-05 17:24

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke også at Peugeot snart laver en SP2 ?

Jeg vil mene at de skal overveje både 3 &4, nu de har tænkehatten på.