VW transporter - af en eller anden art.
Fra : Finn Guldmann

Dato : 21-08-05 12:28

Forleden da jeg var på vej mod Hamborg blev jeg overhalet af en VW af en
mig ukendt model.

Det var en kassevogn, ca. på størrelse med en Berlingo. Den havde snude.
Og udseenet ledte tankerne hen på noget 60'er eller 70'er.

Er der nogen der ved hvad det kan havde været for en?

Et VW mærke bag på er min eneste grund til at sige at det var sådan en.

--
MVH Finn
Nyt trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : Mogens

Dato : 21-08-05 16:12

Sikkert en Caddy -> www.vw.dk
--
Mvh MK
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk

Fra : Finn Guldmann

Dato : 21-08-05 17:20

Mogens wrote:
> Sikkert en Caddy -> www.vw.dk

Nej det var ikke den. Heller ikke selvom jeg kan finde den tilbage fra 1980.

Men den er så fundet: http://www.vw-fridolin-ig.de/