de, de, de...another one bites the dust
Fra : jk

Dato : 20-08-05 10:40

Fra : TDN

Dato : 20-08-05 11:15

"jk" <nomail@spammenot.com> skrev i en meddelelse
news:4306fa7e$0$78280$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> http://www.bt.dk/nyhttp://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=382076/heder/artikel:aid=382072/
>
> keep 'em coming
>
> /JK

Se også :

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=382076/

FDM skriver at de (Peugeot) har haft en for dårlig leverandør af fjedre. FDM
tekniske chef udtaler også "Der er folk, der synes at franske biler ser
bedre ud. Men typisk er der mange fejl på lige præcis franske biler".

Mvh
Thomas

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-08-05 12:31

TDN skriver:

> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=382076/

Citat:
"Peugeot 307 har haft problemer med, at dækkene kunne brænde."

Avah ?
Den har jeg ikkr hørt om før...

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Henrik B.

Dato : 20-08-05 11:12

"jk" <nomail@spammenot.com> skrev i en meddelelse
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=382072/
>
> keep 'em coming

*ROTFLMAO*

For fanden da også, jeg mangler ord..................

Fra : BJ

Dato : 20-08-05 11:42

KLIP

> For fanden da også, jeg mangler ord..................

Det er faktisk ganske uhyggeligt, så mange lortebiler der er lavet omkring
IT-boblens kollaps......!

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-08-05 11:53

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in news:430701f6$0$165
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> For fanden da også, jeg mangler ord..................

OGså her ... jeg synes den er ved at være liiidt for grel med de franske
biler.

Og det er synd for det er dejlige biler mange af dem, men hvad faen hjælper
det hvis kvaliteten er i bund?

--
Martin "CST" Johansen [6000]
NYSYNET (gerne grim) bil søges - MAX 10000,-!

Fra : BJ

Dato : 20-08-05 11:55

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> OGså her ... jeg synes den er ved at være liiidt for grel med de franske
> biler.

Det er bestemt ikke kun de franske.

> Og det er synd for det er dejlige biler mange af dem, men hvad faen
> hjælper
> det hvis kvaliteten er i bund?

Enig.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-08-05 12:14

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in news:43070bde$0$177
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Det er bestemt ikke kun de franske.

Du har nok ret, men det er godt nok dem der er mest fremme for tiden, men
det er vel typisk EB/BT mv.

Fra : BJ

Dato : 20-08-05 12:18

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Du har nok ret, men det er godt nok dem der er mest fremme for tiden, men
> det er vel typisk EB/BT mv.

Det synes at komme i stimer og EB/BT sorterer vel blot i det, der henvender
sig direkte til deres læsere.

Når så de dyre mærker fejler, kommer det også i, men det er sikkert med helt
andre journalistiske bagtanker.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-08-05 14:14

> Det synes at komme i stimer og EB/BT sorterer vel blot i det, der
> henvender sig direkte til deres læsere.

Jah det ses dagligt i disse blade.

> Når så de dyre mærker fejler, kommer det også i, men det er sikkert
> med helt andre journalistiske bagtanker.

Tror jeg også.

Fra : C. Caspersen

Dato : 21-08-05 12:53

> Tror jeg også.

Pjat - EB og BT skåner ingen!

Husk, at der er fakta, at Peugeot og Citroen brænder af sig selv og det er
fakta, at deres fjedre knækker. Disse fejl er overhovedet ikke
sammenlignelige med defekt sædeværme, motorstyring etc. på andre biler.

/Caspersen

PS: Mercedes er da på ingen måde skånet af nogen, da deres rustproblemer kom
frem.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-08-05 13:05

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> wrote in

> Pjat - EB og BT skåner ingen!

Nej det kommer bare i bølger og når det er populistiske emner så går de
helt i selvsving.

> Husk, at der er fakta, at Peugeot og Citroen brænder af sig selv og
> det er fakta, at deres fjedre knækker.

Ja det er der ingen tvivl om.

Fra : C. Caspersen

Dato : 21-08-05 15:24

> Nej det kommer bare i bølger og når det er populistiske emner så går de
> helt i selvsving.

Jowjow, men der er også det, de lever af de skiderikker

/Caspersen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-08-05 15:30

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> wrote in news:43088e75$0$168
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Jowjow, men der er også det, de lever af de skiderikker

Heh, ja :)

"Problemet" er bare for den selvtænkende dansker så bliver det for useriøst
og for den ikke-selvtænkende danske så ædes det råt...

Fra : Finn Guldmann

Dato : 21-08-05 16:09

Martin Johansen [6000] wrote:
> Heh, ja :)
> "Problemet" er bare for den selvtænkende dansker så bliver det for useriøst
> og for den ikke-selvtænkende danske så ædes det råt...

Og så er det man gør sig sine tanker om hvem der er flest af.

--
MVH Finn
Nyt trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-08-05 17:00

Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote in

> Og så er det man gør sig sine tanker om hvem der er flest af.

Jeg er næsten klar over det, men jeg vil ikke nævne det til stor skuffelse
for det store overtal

Fra : Finn Guldmann

Dato : 21-08-05 13:08

C. Caspersen wrote:
> [...]
> PS: Mercedes er da på ingen måde skånet af nogen, da deres rustproblemer kom

Eller deres "sjov" med A-modellen.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-08-05 12:30

jk skriver:

> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=382072/
>
> keep 'em coming

Nu bliver det godt nok populistisk:
"Der skal ikke meget fantasi til at forestille sig, hvad der var sket,
hvis min kone havde kørt 120 km i timen på motorvejen med vores lille
søn på passagersædet,« fortæller Carsten."

Mon ikke der ville være sket det samme omend sønnen var med eller ej ?

Fra : Morgan Jones

Dato : 20-08-05 12:38

> Mon ikke der ville være sket det samme omend sønnen var med eller ej ?

*LOL*

Jo, mon ikke?

;)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-08-05 14:14

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in

> Mon ikke der ville være sket det samme omend sønnen var med eller ej ?

Nej. I så fald var han ikke kommet til skade, men kun konen :)