Mitsubishi Lancer 1.6 GLXI den har fået ny~
Fra : MuLLe

Dato : 18-08-05 18:13

Hej NG.

Jeg har lige smidt et billede af min bil i dk.binaer.motor, den har fået ny
farve.
Hva' synes i om den, kan i li' den, eller er det noget skod?

MvH MuLLe

Fra : MuLLe

Dato : 19-08-05 14:55

ØVVVV!!!!!!

Jeg troede da i det mindste at der var nogen der ville sige at den var
grim....

Nå..... men den er ikke ægte.... altså farven

MvH MuLLe

Fra : Thomas

Dato : 21-08-05 15:14

"MuLLe" <mullde_berg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> grim....
>

> Nå..... men den er ikke ægte.... altså farven

Jeg tror at de fleste der har set billedet stadigvæk mangler ord......
ufattelig grim..... men ligesom med gal og genial, der tit ligger tæt op af
hinanden, kunne en farve tæt på måske være skide flot ;)

mvh

Thomas